och vad kommer ni två i utrikesdepartementet fram till?

SVIIIIIIIIIIIIIIIISCH och Emilia får en kontroll i huvudet.
SVIIIIIIIIISCH IGEN och Emilia får en till kontroll i huvet.
MEN VAAAAAAAFAN VLADDE JAG HAR INTE GJORT NÅGOT FEL.
NEJ, men du har fan inte gjort något rätt heller.
HAHAHAHAHAHAHHAHAHA,
SVIIIIIIIIIIIIISCH och EMILIA får en plånbok i huuuuvet.
DET ÄR FIIIIIFAN DU SOM SATT DIG I SKITEN PUCKO.
Och snäll som jag är satte jag mig själv i skiteeen fast bara liiite för att Vladde inte ville
vara själv med att vara trög. DET ÄR SNÄÄÄÄÄLLT. (Så vad kommer jag få i julklapp av dig tomten?)

Och Vladde som förövrigt är sjukt kass på att ljuga; ljuger ihop den drygaste historian ever.
MEN HEY, jag är skitbra på att ljuga jag kan lära dig eller nej jag är bäst på att inte säga sanningen
de låter ju faan så mycket bättre.
HAHAHAH, SÅÅÅ TYPISKT DIG PUCKO.
SÅ jag har lovat att äägna en hel helg åt Vladde där jag ska lära honom att undvika att säga sanningen. Fan detta låter ju bara bättre och bättre. Undrar vart jag har lärt mig allt detta? :)

SÅ iaf vi drog in till stan en sväng för att träffa some people, och givetvis springer man in i personer man inte vill träffa..
SÅ NÅGON SKRIKER HEJ. Och vad gör jag.. Gömmer mig bakom Vladde och säger hej.
Han skrattar så han höll på att dö, jag haaar aldrig sett den sidan av dig förr.
MEN JAG VET ATT DU AVGUDAR mig och vill kyssa marken jag går på även om du säger att de är svårt
för att jag aldrig är på samma plats och hoppar runder.

MEN iaf, hemma är jag, nykter är jag.
Min söta kaatt Razz (i folkmun SvampBobFyrKatt) la sig direkt till rätta när hennes favorit kom hem.
Så jag lär inte få sova inatt heller. :)


För detta är min syn på fyllan, :)

Kommentarer
Postat av: vladde

hahahahhahahahahahh fan vilka jävla lyxproblem vi har.... du ska lära mig allt du kan om att inte tala anning.. hahah den helgen blir greit!!

2008-11-16 @ 01:58:28
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: J.Lo

SvampBobFyrKatt it is :)

2008-11-16 @ 09:45:46
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: J.Lo

åå du gillar mig :)

2008-11-16 @ 17:17:28
URL: http://jonnyloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0