People never change

Jag saknar min pappa.
Jag saknar honom varje dag.
Jag saknar allt.
Jag saknar honom som han var förr.
But people never change.. ?
Men du gjorde det.

Och jag förändrades.
Vår värld förändrades.
Mina förluster förändrade mig.
DEEP SHIT..

Det finns inget VI, om det ens har funnit.
Inte VI, bara du och jag.
På två helt olika plan.
Och inget kan göra att vi når varandra.
Det finns en dörr som inte får öppnas.
En linje man inte får gå över.

People never change.
Det regnar idag.
Jag är less.
Det är jul snart.
Ännu mera less.
Lite perspektiv har jag fått av någon, som
jag trodde var borta men kom tillbaka.
Vi var fina ihop, nej du var fin och jag var fin.
Det fanns inget VI.
Det finns inget VI med någon.

Over and out.
Lite av nånting som gör mig glad.
Vladde kanske
Alle kanske
Piggy kanske
Broe kanske
Fluff kanske.
Men nej, inte idag.

SIIIIIIIIIIIGNAR OOOOOOOOOUT:

Föresten jag älskar dig Vladimir Hedberg
Jag älskar dig Alexander Nilsson
Jag älskar dig Alexandra Ovik
Jag älskar dig Jonatan Kirkhoff
Jag älskar dig Lovisa Kirkhoff Lund
Jag älskar dig Broe
Jag älskar dig Fluff.
Och framförallt, jag älskar dig mamma
Ifall man skulle dö eller så.

Jag vill vara luft
Jag vill glömmas bort
Jag vill vara allt
Jag vill kommas ihåg


Kommentarer
Postat av: Petra

skickar lite kärlek till min prinsessa idag!bara för att jag tror att vi alla behöver det nu i vintermörkret..



SÅ , varsågod här kommer den:

KÄÄÄÄRLEK;)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-11-26 @ 09:51:18
Postat av: Emilia

Tack finis :) <3

2008-11-26 @ 10:07:51
Postat av: kajsa

jag finns alltid mini tony <3

2008-11-26 @ 23:28:57
URL: http://kjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0