ojojojojoj..

Igår hände en kul grej när jag som vanligt gjorde balansgång på räcket, ett av mina nya tricks.
SE OM JAG KOMMER BRYTA NACKEN GREJEN.
IAF vi körde en "OOOOOOOOOOOOOOOOOOOJ" och viiips så ramlade jag ner på balkongen i någons knä
och ungefär här skrattade vi så vi höll på att döö.
Jag är typ som MYTHBUSTERS.
JAG BRÖT INGEN NACKE, men ett fint blåmärke fick jag nog till!
SÅ, man bryter ingen nacke om man ramlar ner från balkongen in i balkongen in i någon.
SÅ NU VET NI. Nästa utmaningen kommer jag nog på när jag har min planerade dräggfylla i helgen.

Man har bara kul med dem som tänker LIIIITE utaaanför grejen liksom.
TYP SOM JAG.
Fast jag blir lugn och seg när jag umgås med ostörda människor.
Vilket gör att jag sitter och tänker på, är jag verkligen såhär nooot störd at all?
MEN DÅÅÅ, KOMMER MINA KRIGARE och viiiips så har jag kul 24/7.

JAG önskar att jag kunde HELA vissa människor. Sådana som är trasiga, ohela, not happy.
Speciellt en människa som ligger väldigt near my heart.
Det gör ju liksom ont i en själv när man vet att denna personens hjärta är broken. HARD TO BREATHE.
MEN JAG FINNS HÄR LIKE ALWAYS.
I just want to fix broken people. Överst på önskelistan till tomten.

Sen önskar jag att jag var bättre på att uttrycka hur mycket JAG ÄLSKAR VISSA PERSONER.
Jag älskar er till döds; VLADDE, MISS PIGGY, GAY, ALLE, BROE, FLUFF.

SEN ÖNSKAR JAG INGET MER TOMTEN för jag själv är en fett bra människa.
Ni vet en såndär som säger en sak och gör en annan ... HAHAHA ..
ÖPPNA KORT, det är ett fint uttryck och jag älskar det.
MEN INGEN använder de. SÅ JAG ÖNSKAR MIG DET MED.

Men då helt plötsligt är man nooog för bra.
Och hur ska de gå ihop?

 

KLART ATT JAAG SAKNAR DIG LITEEEEGRANN

Kommentarer
Postat av: M

Where'd you go? I miss you so.

Seems like its been forever that you've been gone..



du e störd :) <3

2008-11-20 @ 11:18:08
Postat av: vladde

ingen dag e den andra lik i Emilias værld.. kansk dærfør du e så underbarastestast i hela univeesummm

2008-11-20 @ 11:40:06
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: amie

fuck you jag var med

2008-11-20 @ 12:31:06
Postat av: Emilia

"OKEJ" ska vi binda pepparkakor och hoppa från balkongen och hoppas att razz älskar oss igen?

2008-11-20 @ 12:56:32
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0