rubricooo

LALALALALALALLALALAL JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV FÖR ATT JAG INTE VAKNADE NÄR MIN MOBIL RINGDE. MIn kropp börjar lära sig. JAG ÄLSKAR DIG KROPPEN och min trötta HJÄÄÄÄRNA, KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK.

Jag är fiiiiiiiiiiitforfiiiiiiiiiight hem och häääääääääääämta lite alkohol. Jag har hört att man pluggar bättre när man är full? JAG TROR PÅ DE till 110%! För imorn kan man inte dricka, för dååå har man loovat att köra och så. IOFS så är de bara torsdag. ELLER jaaaaaaaaaa. SKITSAMMA. DISKUSSION ÖVER. PUNKT. Jag kom inte fram till något i vilket fall.

JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Eller så går jag hem till Lisa och står där skitsöt med en flaska sprit som vi bara råååka glida ner?
Då skulle hon väääl bli glad. Plus att jag arbetar för att hon ska droppa sitt celibatlöfte. HON HAR BLIVIT SÅ KONSTIG.
Typ mammig, och inte vilken mamma som helst, utan min :) Så egentligen gör de inget.. iihii

Kommentarer
Postat av: vladde

DU!! du skall ikke få Lisa att bryta sitt celibatløfte. kænns lite tryggt att veta att vi e två som e på den saken. skulle hon få før sig att sætta en turk (eller va var det du skrev sist? ahhah) så tror jag att det blir lite tyngre før mig o va sjælv om det. Celibat is tjhe shit! Fuck a duck!

Men emilia om du tycker det e tråkigt att Lisa och jag har en pakt så e det bara att joina ss..=) vi ær en øppen sekt..=) puss på dig.

2008-11-26 @ 17:02:47
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Emiliaa

MEN gud VAD jag KÄNNER mig HEDRAD att få vara med i eran SEEEEEEEEKT. Men ni sitter väl bara mer och mindre och dricker saft och äter bullar och kollar i bamsetidningar? FAST det låter ju iofs ganska lockande när jag säger så. OCH JA, en tuuurk är hennes shit. Och du är min!

2008-11-26 @ 19:14:06
Postat av: emiliooooooooooooooo

HAHA. Jag är isf världens grymmaste mamma. Äkta milf hahahaha ;D

2008-11-26 @ 21:17:35
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Gisela

Jag sag NU att du länkat mig som giisgay. LÄGG NER! Jag blir arg. Pa riktigt. Det duuuuuuuuu. "Da jagar jag dig genom hela huset".

2008-11-27 @ 13:46:02
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0