Since I changed my name

Emilia Lund.
De är fint.
Riktigt fint.
Och idag kom jag på hur bra jag mår egentligen.

Jag fick ett samtal av Alex idag, den kvinnan gjorde min dag.
Jag blir så glad.
Det första hon sa när jag svarade; DU FATTAR INTE HUR JÄVLA STOLT JAG ÄR ÖVER DIG.
Vem fan blir inte glad av de?
Egentligen som man vore typ fem år och folk måste säga till en att man gjorde en bra grej innan man fattar att den grejen var ju så jäävla bra. Så även om allting skulle skita sig så har jag gjooooort något jag inte ens skulle gjort för en månad sen. JAG ÄR EN STOLT MÄNNISKA ÖVER MIGSJÄLV.

PLUGGA nu, jamenvisst.
Tack,bra,hej!

Emiliaaaaaaaaa Luuuuuuuuuuuuuuuuuund :)
If you leave, don't leave now.

Kommentarer
Postat av: Alex

HAHA, klart som faan jag ær stolt øver dej snyggo! oo nu jævlar kommer vi snart kunna umgås mkt mer, ska bli så hærligt! =)) længtar!

vi hørs av senare, PUSS

2008-11-21 @ 11:51:52
URL: http://alexandraovik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0