SKYNDA DIG

OKEJ, tiiiidig fiiiin morgon, och jag är utvilad. Jag slapp katten inatt, bra skit!
Förutom att hon kom och väckte mig vid åtta och gav mig lite nya rivsår.
DU BÖRJAR BLI ALLDELES FÖR STOR OCH MODIG RAAAAAAAAAAZZ.

Igåår tog vi en tripp till ouuuur childhooood. NI vet alla gånger man typ slått ihjäl sig och alla gånger man har gjort så sjukt mycket hyss. SJUKT KUL. Skrattade såå jag knappt visste vaaart vi skulle ta vägen. JAG var nog ingen lätt unge neeej.. MEN de blir så när man är ett mellanspeel som min morbror alltid kallar mig, fortfarande. JAG DÖR när jag tänker på att jag blev kallad milli,vanilli.. HAHAH LÅTER SÅ KUUL.

ÅÅÅH JUST DE, PETRA DU ÄR SÅ UNDERBAR och jag vet att jag gör dig gladast every daaay. HOPPAS DU ÄR NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖJD =)

Idag har jag redan försökt få reda på vad jag ska få i julklapp av Fluff, och det GICK näästan. MEN sen totalvägrade hon även om jag erbjöd mig att berätta en av hennes. ÅÅÅH, det är fan jobbigt att vara så nyfiken.

ÖÖÖHM, idag ska jag typ färga håret, förändringar är bra. Men det kommer nog inte bli så bra men sen kom jag på att veem bryr sig, jag är lika söt ändå. Och mössa is the shit. INTE PRECIS SOM MAN KOMMER SE UT SOM EN MOROT även om de faktiskt är gott. MEN IAF. Och såklart idag blir de MYS med BILLINGE. YESINDEEED.. Mission Impossible, 135%.. Vi är Vi. Bra kombination.

Sen för att övergå till att vara seriös så.. har jag tänkt mycket på min luckystar; Vladde och att hans leende har slocknat. It kills me. Men soon är jag hos mitt fina gäng i Osloooo och ska göra han happy igen. HAN BEHÖVER MIG.. Och tänk vad jag behöver honom. Och såååklart att jag vill ha min Miss Piggy, som jag förörvigt snackar med hur länge som helst i telefon med varje dag oooch den räkningen vill vi nog inte veta nej. AAAH, VAD JAG SAKNAR DIN SÄNG.

Och nu tog jag precis vatten överhuvet och lovade hembakade bullar till Putte nästa helg.. Mhm.. ALLA VET HUR SKILLAD JAG ÄR PÅ DE. Eller ja, äppelpaj är min grej typ.

Sen kom vi på vilka ord jag använder mest vaaaaaaaarje dag; Asså jag mår typ illa och fluff kontrar alltid JAG HAR ALDRIG MÅTT BÄTTRE.. JAJAJA...


Nu ska jag droppa dead..


Kommentarer
Postat av: petra

haha ooooohja så nöjd jag ÄÄÄÄR!!!xD

å du..äppelpaj..din grej? möjligtvis att äta den..för WOW vvad duu är grym på att kränga hela den stora formen med paj!!!en pajform skulle vi LÄTT skydda med ¨våra liv å mer därtill;)

haha<3

2008-11-22 @ 09:57:11
Postat av: amie

Det enda du faktiskt KAN göra är fan äppelpaj. Men det är lugnt du kompenserar liksom din okunskap med andra bakverk genom att göra äppelpajen så sjukt god :D bra tack heeeeeeeeeeeeeej a o puss

2008-11-22 @ 10:04:18
Postat av: amie

Okej jag ska tänka på det men fan nu fick jag en ASBRA idé med betoning på asbra. HALLÅ jag kan fna fejka så hittar jag på nåt o sen säger du min till mig :D faaaaaaaaan va smart, men a glöm detta inlägget puss igen o så

2008-11-22 @ 10:05:38
Postat av: vladde

du e fan guld værd nuss nuss...=)

Celibat is the shit... synd att jag ska på date med min nya asheta granne!...fan...

2008-11-22 @ 13:36:23
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: vladde

du e fan guld værd nuss nuss...=)

Celibat is the shit... synd att jag ska på date med min nya asheta granne!...fan...

2008-11-22 @ 13:36:37
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: vladde

du e fan guld værd nuss nuss...=)

Celibat is the shit... synd att jag ska på date med min nya asheta granne!...fan...

2008-11-22 @ 13:37:12
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0