Soo predictable

Idag hade jag ett sjuk kul samtal med Alle,
han berättade mer eller mindre hur tjock han var egentligen och hur mycket
han hade ätit idag.
Sen kontrade jag med allt jag har ätit de senaste dagarna;
MEN HAHAHA, DU ÄR JU FÖR HÄRLIG EMILIA.
Nej jag är bara fet.
Hahahaha, de med.
Men IAAAAAAAAF, så tvingade han med mig på hans julbord med jobbet=gratis mat och alkohol.
Vi kommer nog trivas finfint.
OCH han kallade att jag skulle bli hans respektive, och jag kan inte sluta skratta..
MAN MÅSTE VARA FINKLÄDD, så blir nog smoking för min del och klänning för hans..

Min hjärna gjorde ett breakdown och jag somnade gött, sen står fluffy och tittar på mig och frågar hur jag mår.
Mitt svar; Jag har aldrig mått såhär dååligt asså. Sen tänkte jag efter.. Öh min hjärna försvann har ingen aning om vad jag snackar om liksooom..
ÅÅÅH, FAN VAD LESS JAG ÄR. Jag och Lisa har ätit oss skitfeta och kollat världens sämsta film och löst alla väldsproblem och skrattat åt slaaash..

OKEJ, en massa creeds till mig som snackade med min vägledare osvosvosv, hon avgudade mig. Ååh, hade jag kunnat ge dig betyg i att vara en god lyssnare hade du fått MVG+. I knoow you looove me :)

ÅH jag liksom saknar Vlaadde, hade gjort vad som helst för att höra han skratta och skrika att jag ser ut som ett troll. Eller sitta på Möllers och Miss Piggy pallar, eller känna av deras sjukt dåliga gästfrihet.

Nu väntar jag på SEGFLUFFY, för jag tycker om att skratta hela natten =) DOCK ÄR SÖMN en av hennes shit..

Fan vad de suger att jag är så jävla kass på att sova.
IIh, jag är mys..
Det är mys

Min söto till katt har krupit ner under tröjan och sover sött.
Dags för oss att sova.

Kommentarer
Postat av: vladde

dålig gæstfrihet? hahahahah skojar du? jag i princip serverade er 3 hela helgen..=P hahah

Medans ni tre var mer ute o røkte æn var inne..=)

ses imorgooooon!!!!! pusaaaaaaaaaaaa!!!!

2008-11-13 @ 11:33:42
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

VLADDE du var bäst as always ;) Nu pikar jag damerna :)

2008-11-14 @ 11:13:23
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0