VAR ÄR MIN KAMERA?

VAR ÄR MIN KAMERA?
Nackdelar när man städar;
1. Man hittar inte sina saker.
2. Man lägger sina saker på sådana skitsäkra ställen där man inte kan glömma bort dem.
(Ungefär som när jag la mina brillor i badrumsskåpet och letade efter dem i 2 dagar)
3. Det är lätt att man råkar städa bort en katt (speciellt om den är liten).
4. Man lägger alla sina skolböcker, typ var?
5. KOMMER INTE PÅ FLER.

Men annars är de ju fint, men man märker snabbt hur stökigt de blir igen.

Öhm, så plugg och packning.
Trött, sliten, den lilla har vart jobbig inatt.
Vad är dealen med att hon inte sover när jag sover?
Hon fattar nog inte att vi hade kunnat vara bästa vänner annars.
Hon är förövrigt kär i min dator, för där kan hon sova minsann.



Jaha nu ska jag hitta min kamera, inte för att jag har letat så värst mycket efter den men med tanke på att jag kommer leka paparazzi ihelgen så måste jag hitta den.
Kaffet kallar på mig..

Kommentarer
Postat av: Giiisela

Mmmmmm. de suger. Eller mår endå hyffsat men magen e inte som den ska :P HAHA!

Kriss kommer nog med när du kommer.Jag sa att vi skulle baka pannkakor. hahah.

2008-11-06 @ 10:47:37
Postat av: Petra

MEN EMIIIIIIIILIA!!DU HAR VÄL ÄNDÅ INTE STÄDAT BORT DET STACKARS LILLA LIVET!!!DEN KATTEN KOMMER IIINTE BLI LÅNGLIVAD HOS DIG!!!



det är nog bäst att jag kommer å hälsar på dig så att kattstackarn får en någorlunda luuugn stund å Emilia blir go å glad;)<3<3<3<3<3

2008-11-06 @ 14:37:05
Postat av: Emilia

HAHAHAHAHA hon trivs som fisken i vattnet! :D

2008-11-06 @ 14:46:34
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0