What goes around comes around

Jag säger då de..
UTGÅNG var de igår.
FÖRJÄVLA FINT, fin kväll.
FINFIN fylla.
Träffade FINFINA människor.
I was HAPPY.

Och lite extra looove till Alle som förövrigt är typ den enda människan på jorden som vet så sjukt mycket om mig.
Och Alle som föörövrigt igen aldrig blir ledsen blir alltid saad när jag är det. Och han kommer alltid på en massa saker som gör att jag ska tycka om vissa saker såsoooom typ söndagar. HATKÄRLEK.. :)

Och fick ett finfint sms imorse typ såhär; UPP OCH HOPPA, KOMMER MED FRUKOST. ÅÅÅH. Det är fina vänner som kommer med massa goa frallor eeen fin söndag.

Men iaf vi har varit ute o gått, ska på julskyltning, ska en massa idag. Så mitt hat till Söndagar idag är nog mera käärlek.
Och Vladde jag älskar din fyllesaaamtal, HEEEEEY PÅÅÅÅ DUUUUU...



Droppa död hos Lisis med oboy och en huvudvärk som heter duga.
Föresten söndagar är sån jävla pain, jag ångrar mig, no looove, just hate.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

VAFAN är de nelson:D hahaha

2008-11-23 @ 13:41:14
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vafaaan "Ute och gått?!" HAHAHAHA. Isf har jag gått preciiis dubbelt så långt som duuu ;D

Ps. Hmm. Ds.

Ps 2. Varför Ps? Ds.

Ps 3. Jag hittade precis en rynka och fick tårar i ögonen :( Gråååååååååt! Ds.

2008-11-23 @ 13:46:07
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/
Postat av: Lisa

"Den dääära XXXXXXX" HAHA. Sötnöt. Ses ikväll :D <3

2008-11-24 @ 08:43:02
URL: http://fantasydreamworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0