Bakfull?

Usssch, fiifaan, helvete, craap vad jag är bakfull! Helt sinnes liksom.. Och jag som skulle ha en nykter helg, och innan någon dömer mig så tänker jag faktiskt förklara varför allt blev som de blev. För de var verkligen INTE mitt fel!

Jag och fluffy fixade käk, och tänkte sådära ha en mys hemmakväll med en flaska vin, jo men VISST. Elände kom, och vi drack mer, Fidde och Alle kom med och då drack vi ännu mer. Plötsligt var vi fulla och min tröja fick straffet jeeesus, den blev fin :) och vi droog ut och de var typ kul, och träffade en massa NICE människor och fick kramas typ jaa.. Och så kom Lisa, och efter typ 30 miin, så tofflar både Elände och Lisa, VAFAAN ÄR DE ME ER?! .. Nej men ni är söta :) Och träffade någon som jag inte träffat på länge igår, som jag tom var dum mot, men efter ett leende följde en kram och med det följde lite skitsnack, så jag antar att de är lugnt nu :) jag är en människa man inte kan vara arg på :)

Och someone ville bli roomie med mig men var tvungen att tacka nej eftersom jag redan har lovat bort mig :)

Typ de roligaste som hände igår var när jag och fluffy var på toa och ett papper fastnade på hennes sko, först var de lugnt och sen fick hon inte av de och började skrika och ungefär där såg hon att det var blod på pappret och hon skrek som hon skulle dö och jag själv ramlade ner på toa golvet och gapskrattade. Ungefär då kom en vakt inrusande och bara; shiit vad händer? låter som någon håller på att döö.. och fluffy säger; njae, men det var liksom blod på pappret och det fastnade på min skoo. jag skrattade så tårarna rann.. HAHAHA

And don't you ever give up. Ja, träffade också en man, som fick mig att inte ge upp.. Lång historia, men har funderat på att lägga ner denna grej som tar så jävla mycket psykiskt men nej, lovade att inte göra de. Måste verkligen säga tack för alla ord och att han fick mig att inse att han måste få sitt straff på något sätt. And I guess he will..

Och föresten ni undrar säkert hur de gick med min budget på 300 spänn; jo de ska jag berätta.. Köpte käk för 46 spänn och resten söp jag bort. JUST SNYGGT. Fem jävla spänn på kortet. SNYGGT EMILIA, verkligen värd den fetebakfyllan man har idag, NOOOOOOOOOOOT......

Men idag blir de ingen alkohool, även om man blir sugen. Jag ska köra, finfint :O.. Har ju ändå inga peengar, jajaja blir ändå feest hos FavoritAlle, ingen alkohol, ingen alkohol, ingen alkohol.. Haha Jolle är goo.. :) Vafaan har hänt? Emilia och ingen alkohol? Hahaha.. Ja.. Blir intressant vill jag loova :)

Kommentarer
Postat av: amie

M skitkul. PALLA blod. Fast man kanske får pengar för blod eller HAHAHAHAHAHAH.

2008-10-04 @ 14:25:32
Postat av: sannis

du är så söt! hihi.. hoppas allt är väl med dig min FINA!

jag saknar dej.. ja har sagt de jättemånga gånger men ja gör verkligen de.. ja saknar dej jättemycket!

jättemycket massor.. du är så FIN!

ååååååååh va ja tycker om dig!

<3<3<3<3<3

2008-10-04 @ 16:37:49
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: J.Lo

JAMENBRADÄR ROOMIE! :P

Låter som en alldeles svinig helg.

DEEEEEEEEEET EEEEEE SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DEEEEEEEEEEEEEET SKAAAAAAAAAAAA VAAAAAAAARAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2008-10-04 @ 17:27:42
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha kan verkligen se Amie framför mig ;D Men du, jag saknar dig. Och nästa helg vill jag seriöst ha en lugn myyyskväll med dig! :)

2008-10-05 @ 11:45:39
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0