Feeeeel the thing

Okej, jag vet att jag är så jävla bra och att det är svårt att inte tycka om mig. Jag vet detta.
Och allt jag gör är ju fifan fint som snus. Jag vet om det också.
Jag är inte trög, kanske inte översmart heller.
Men jag kan. OCH IBLAND FATTAR JAG FAN INTE VAD FOLK SER HOS MIG. Tro inte att de är negativt mot mig själv nu för de ska jag berätta att en människa med bättre självkänsla får ni fan leta efter.
Faaast jag är jääävligt dryg. DRYGDRYGDRYGDRYGDRYGDRYG.
Nej alla andra människor som fattar ett visst tycke om mig är DRYGA. Lär känna mig innan ni kan feel the thing liksom.
FAST alla människor hade älskat mig om alla hade lärt känna mig och mitt sätt att se på saker.
Jag är typ bäst. Och de vill jag lova är ju sjukt bra!

och FÖRÖVRIGT(ordet är snott av Jon för de lät så sjukt kul när han använde de och nu kommer han bli fetthappy att jag nämner han IGEN men de vill jag lova behöver inte vara en bra grej) så tänker jag ligga skitfull nästa helg. Har varit nykter två helger i rad och jag ORKAR inte med folk som är fuulla om jag själv inte är de. ELLER jo jag orkar, men jag utan alkohol är som sommar utan sol. fett deprimerande.


Kommentarer
Postat av: sanna

vi SKA ses snart min sköna!

jag saknar dig också, jättemycket!

du är så fin, du är värd de bästa <3

2008-10-19 @ 18:04:51
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0