Fluffy

Jag vill tillägna detta inlägget till min soulmate.

Denna personen är en av de viktigaste personerna i mitt liv. Vi är så lika samtidigt som vi är så olika. Alltid har vi kul tillsammans och om jag bara är ifrån henne några timmar så saknar jag henne, som idag var vi ifrån varandra drygt 8 timmar och vi pratade i telefon minst sex gånger och däremellan en hel massa sms. Och min första kommentar när hon kom; Shit, vad jag har saknat dig. Hon förstår allt mer eller mindre, det räcker med att ge henne en blick och hon fattar allt jag vill ha sagt med det. Samma sak som jag förstår henne. Så förra veckan när jag mådde som sämst så sa hon helt klart att hon inte förstod men sen när jag kom efter tio minuter så sitter hon med tårar i ögonen och säger bara; jag tänkte verkligen mig in i din situation och gud jag fattar verkligen hur ledsen du är. Hur bra är man inte då? Det är samma sak även om jag skulle göra världens dummaste grej så får hon de ändå att verka bra liksom. Så även om jag skulle bete mig som ett riktigt svin så får hon mig att känna mig så jävla bra.
Sen har vi dåliga dagar som alla andra när allt går rätt åt helvete men de leder oftast till kommentaren; Vadfaaan är de med dig? Och svaret blir; Det är ett helvete dethär och sen så skrattar vi bara åt allt.
Så när jag fick frågan om jag skulle följa med henne vart hon än i världen skulle så var svaret enkelt.
Hon är allt man önskar sig. Och lite till.
Och hade hon varit en man så hade jag lätt gift mig med henne.
Spårar lite nu jaa.. Men iaf..

Såååärreeeee... =)
Så en låt på de :)


Kommentarer
Postat av: Petra

oki asså den låten va typ det sjuuuuuuukaste jag har hört på lääääääänge!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAxDxDxD

2008-10-18 @ 14:14:28
Postat av: amie

you and me va <3 :)

2008-10-19 @ 01:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0