freaking paain

Jag har typ ont..
Ont i kroppen..
Ont i bröstet..
Eller så har jag ont i hjärtat,
har inte bestämt mig ännu.
Håller jag på att bli gammal och dö?
Det känns som de.
JAG ÄR GAMMAL, OLD, LASTGAMMAL, DÖDENSGAMMAL.
JAJA, whatever.
Vem bryr sig.. Du? Jag? Nej jag skulle inte tro de.
Men jag har ont i hjärtat, inte sådära psykiskt utan fysiskt typ som... att man ska ramla ner och dö.
Eller så är de bara en grej så att man känner att man lever..
ÄSCH, dags att släppa detta kanske.
Men det jag vill säga är att jag har ont,
smärtstillande skulle nog hjälpa, eller sömn.


Har fixfixfixfix mitt hår idag och jag blev nöööjd, ELÄNDE i like that sluttygiiirl :) Mums..
ANYWAY, imorn ska jag börja min rundtur på alla hudsalonger istan.
Är man fattig så får man sno åt sig prover.
Mamma tyckte de var en bra idé.
Ibland är jag smart.
Ibland är jag mindre smart.
Alla mina beslut jag gör är egentligen bra.
Om man ser på de på rätt sätt.

CREEDS till den som orkar läsa dehär.
FÖRESTEN, skitmånga läser min blogg, men alla är sådana losers på att kommentera.
Fuuu på er.
Nu orkar jag inte.
Jag är ett troll
nej en grottmänniska som är söt.
Puss



och alla ser de jag förnekar så här får ni de: Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

haha, nu kommenterade jag ;)

2008-10-03 @ 01:20:17
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa men kom till mig ska ha förfest :) hihi call me om du har lust har dock inte ditt nummer kom jag på :S...

2008-10-04 @ 12:13:23
URL: http://emmanorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0