I won't waste a single day

If you leave, I won't cry
I won't waste a single day
But if you leave, don't look back
I'll be running the other way
Seven years went under the bridge
Like time was standing still
Heaven knows what happens now
You've gotta say you will





Mitt kaos är bra.
Ditt kommer inte överens med mitt.
Jag är bra.
Du är bra.

ÄSCH jag kommer inte fram till nååågot liksoom.
Förutom EN SJUK fylla ska jag få till ihelgen.
HappyMe, with my happyfriends.

Och helt plötsligt får vi pengar som vi inte har en aning om vad vi ska göra med.


Kommentarer
Postat av: sanna

jag SKA ut ikväll.. du med?

isåfall, vill du kramas då? <3

2008-10-25 @ 15:39:21
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0