I'm not the only one lying

Okej jag ljöög igår! Inte om alkoholintaget utan om spelet som jag hade lovat mig själv att hoppa över.
Men igår, så kom jag på att jag visst var med i spelet igen.
INTE MITT FEL, eller jo lite.. Men iaf.
Får väl se hur de går denna gången dåå..
Eller egentligen är de inte mitt fel; I'm not the one to blame!.. MEN vem hoppar över en chans om chansen är snygg?
Varför går man på utsidan först? Varför kan inte någon ändra min syn så jag ser folks insida som den filmen vad den nu heter. DET är insidan som räknas. BUULLSHIIIT!
Som förövrigt är ett bra program, :)
BUT ANYWAY, nu ska jag till skolan och mår inte allt för jävla bra, där får jag skylla mig själv faktiskt!
Bli full en tisdag, som jag känner mig själv alltför vääl..
Seen ska jag plugga,plugga,plugga.. Och myyyyyysa :)

GISELA; smink är på med solskyddsfaktor 15. Är de bra?

JOOOO, jag tror någon kan mitt lösen till min msn. Snyggt att jag har samma lösen till allt i princip OCH att alla kan de.
Mhm....

Keep quiet,
Nothing comes as easy as you.
Can I lay in your bed all day?
I'll be your best kept secret
And your biggest mistake.
The hand behind this pen relieves a failure every day.

Kommentarer
Postat av: Gisela

ehhhhhhhhhh nu e de ju inte jag som e experten utan min hudterapeut. Men de flesta foundations (förutom de billiga som isadora etc) har solfaktor. Du använder fortf I.d eller? Clinique har med solfaktor! Den är ju endå inte såå dyr. Jaja hörs sen måste berätta om gårdagens incident. HAHA

2008-10-15 @ 13:13:05
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0