I'm not the type of girl you need

15 timmars sömn har jag fått inatt/dag/eftermiddag och ändå är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter.

Jag är egentligen inte ens förvirrad längre för faktum är att jag bara saknar någon.
Och någon är inte Du, även om du vill vara denna någon.

Jag är nöjd med det livet jag har, det sättet jag lever det på.
Jag är en riktig mess och jag behöver inte någon som ska förstå den.
Det räcker med att jag själv klarar av den.
Jag behöver nte någon som kan bekräfta att min mess är bra eller någon
som försöker reda ut den. Min mess är min egen och de som inte klarar av min
mess har inget att hämta här. Absolut inget.
Jag kommer inte förändras för jag är inte jag utan de kaos tillstånd som jag har.

Och Vladde är sötast och bäst i hela väärlden, älskade alla dina fyllesamtal igår.
Och jag SAKNAR honom till tusen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag känner mig som världens sämsta Broe :( Men det tar vi igen imon! Jag vill typ bowla haha <3

2008-10-23 @ 15:56:25
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: vladde

he he.. jo jag var rætt packad då .. hahahhahah satt på cruise med tusentals fulla studenter. festade i hur många timmar som helst!! he he..

miss you løøv!!

2008-10-31 @ 16:39:54
URL: http://vladimirhedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0