Och det blev söndag

FULL FULLARE FULLAST.
Jag lägger mig själv i kategorin fullare angående gårkvällen. Fullast ger jag till en annan människa som slog mig med häästlängder på de stadiet.. :)

Om jag ska vara ärlig så hade jag en inställning som värsta fjortisen igår; bli fullare än fullast och jag lovar att jag nog lyckades rättjääävlabra. Började lite småått här hemma ja.. Eller smått blev rikliga mängder. Och de slutade iaf med att de flesta av oss(utan broe dåå)blev kalasasdyngraka. In till stan däär självklart Amelie de första får böter på 500 späänn vilket jag tyckte vart ganska kul eftersom jag inte fattade vart hon tog vägen när polisen tog henne. Seeen gick vi vidare till moon och där någonstans träffade jag chrisse, my boooyfriend som phille har fått för siig. Long time noo see, i was a happy prettypretty giiirl..  Inne på moon började allt mer eller mindre gå käpprättåthelvete, men fiiifan VAD KUL JAG HADE. Träffade även en booy som snackade om sina så jävla berömda skills, så det vart ett utbyte av tjäänster dock ingen betalning. Jag vart nöjd, är alltid nööjd. OCH sen om jag ska vara ärlig så kommer jag seriöst inte ihåg så mycket mer.

ELLER JO, det regnade som FAN och jag ramlade in i en rooomie som försökte dränka mig i vattenpölar vilket slutade med att han förlorade och blev blötast av oss, fettnöjd där med. TACK FÖR FÖRSKYLNINGEN föresten!

Okej jag mår som jag förtjänar vill jag lova, men lätt en av de bästa utekvällarna på lääänge.

Och dethär med att jag mår som jag förtjänar så borde någon typ skjuta mig i huvuvdet, för det förtjänar jag nog ännu mer efter mitt äckliga jävla beteende där jag handlar innan jag tänker. NOT GOOD.

DAGENS RÅD; USE YOUR FUCKING BRAIN

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag tog de lugnt jag haha, va påväg ut men sen blev de inte så. HAde du kul vi måste jue ta och gå ut någon gång hade varit super kul men två helger har jag haft vita nu behöver spara pengar har jag kommit på haha =)

2008-10-26 @ 17:35:22
URL: http://emmanorback.blogg.se/
Postat av: Alina

Godkväll! kikar in:)

2008-10-26 @ 17:37:29
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0