ruuuuubriiiiiik

DINGDINGDINGDING, 1,2,3 SÅÅÅLD TILL EMILIA KIRHOFF (somförövrigt är bääästish) DINGDINGDING 1,2,3 OSÅÅLD TILL EMILIA KIRKHOFF (vadfan hände där?)

SÅÅÅ kära NI ute i denna UNDERBART vackra värld, DÄR DE finns möjligheter runt varje hörn, där kärleken väntar, där en spännande COOOOOL framtid väääntar.. FAAAAAAAAAAN VAAAAD NAAAAAAAAAAAJS (ps. jagskriver aldrig najs, jag skriver nice, MER VUXET, så fettmkt vuxenpoäng till Emilia)

Så hur mår jag idag?
FÖRJÄÄÄVLA FINT, ni vet glädjen bubblar i magen och mitt hjärta gör volter av glädje för att det är fint väder, jag är snygg, har pengar, en fööörjävla go family och en söööt liten bil och en NY broe..
Och för att lögner är de som används såå jävla FLITIGT av denna befolkningen! SNYGGT!
Förutom att jag mår föööörjävla fint så har jag känslor som säger dehäär; ont i hjärtat, tungt att andas, fortfarande trött efter att sovit i 13 timmar, har inte gått till skolan på 2 dagar, har gråtit. MEN INGEN DÖDSÖNSKAN HÄR INTE.. Här chillar vi gott med vin,kaffe,smoothie, lite godis, gosig lägenhet, levande ljus, och fööörjävla fint sällskap.

HUR MÅR NI DÅ KÄÄÄRA VÄNNER?
Fint eller?
Hoppas de!

ANNARS hände de inte mycket förutom att jag har andningsövningar för att göra de lite lättare att andas. Och att jag hela dagen har försökt laga mitt hjärta med tejp, lite lim. Anledningen till att jag inte tar spik är för att de gör ont och skulle antagligen ta sönder hjärtat mer.  Så vad tycker ni? Har jag inte lyckats eller vaaad?


Själv börjar man bli proffs, bara till att höra av sig om ni vill ha era fixade! Emilia FIXAR.

Men nu ska jag ta och skjuta mig själv i huvet.
Eller njaee..

Kommentarer
Postat av: sanna

GUMMAN!

JAG tror att du behöver en kram!

2008-10-09 @ 20:14:19
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: amie

A sjukt braaa sällskap :) o lite OTH på det!

2008-10-09 @ 20:56:43
Postat av: josse

Du måste komma hit snart så vi kan snacka om livet =) kram

2008-10-09 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0