Sugar, we're going down

10 dagar, 10 dagar, 10 dagar har jag gått utan smink och FIFAN vad skönt. Vad är dealen med att sminka sig egentligen? Om man nu bara ha sovit en sisådär två timmar och ser ut som man ska dö för man är så sliten varför tror man eller iaf intalar sig själv att man känner sig mycket piggare med smink? Man sminkar ju bara bort påsarna under ögonen och allt dedära. Men till vilken nytta? Man är ju fortfarande lika SKITTRÖTT och man känner fortfarande att man typ faller ner död mer eller mindre.. SEN är smink en jävligt bra grej, man blir ju fiiin. Plus att de flesta som är fula ser MYCKET bättre ut med smink. Härmed är denna diskussion med mig själv om smink slutdiskuterad.

Så Emil han är en duktig grabb, lyckades övertala en massa people att ta en öl med han inne i stan idag. Och jag sa ja. Dock så tänkte jag inte på konsekvenserna.. Vilka är;
1. Fixa håret
2. Klä på sig
3. SMINKA SIG
Så nu blev allt skitjobbigt, och en öl leder oftast till fem och fem öl leder till tio, sen leder de till en kanonfylla. Och orkar vi med en sådan idag? Njaee..

Påtal om ett inlägg som jag skrev för ett tag sen där jag svamlade om ett spel som vi alla spelar. Jag säger PASS på denna omgången. Klarade mig finfint sist även om jag förlorade. Och jag har varken ork, sinne eller hjärta med att spela denna gången. Eller om jag ska vara ärlig så har jag inte varit i med sen i somras. Jag säger; PASS. Jag tänker vara passiv och kolla på när andra människor spela. Vissa människor lär sig aldrig att säga pass, vilket är synd, för hur många sårade känslor och tårar och jobbiga tankar de hade kunnat slippa om man nångång sa pass liksom.

We love that game but we never play,
'Cause we will lose and we want to stay,
The way we are; the way we've been for far too long.

Bra crap dedära, bra låt förövrigt.

Och nej jag är inte HÖG när jag skriver min blogg. :)

Kommentarer
Postat av: JayLoow

fan Emilia.. du e juh helt hög när du skriver din blogg :P

2008-10-14 @ 20:16:49
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Gisela

Lamis! Tänk på att det är BÄTTRE att ha foundation med solfaktor än att gå utan när det är soligt. Solen förtjockar hyn och gör den sämre! Därför har jag alltid trott att min hy vatt bra på sommaren. Men det är bara för att hyn som sagt blir tjockare och sen på hösten kommer allt tillbaks.

Alllt detta har jag lärt mig av min hudterapeut och tro mig, hon e gryyyyyym!

Dock är ju solen inte så stark nu på hösten/vintern :)

2008-10-14 @ 21:19:25
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0