Ten years gone

Detta blir de sista inlägget från mig. Det är TRÅKIGT att blogga. Jag ser ingen mening med att skriva vem man är/hur man är och varför man ska förklara de. Eller varför man ska redogöra för alla saker man gör, saker som händer.
Människor som känner mig vet vem jag är, varför jag gör saker som jag gör och de vet vad jag går i genom när jag har dåliga dagar vs. bra dagar. Så här får ni lite pics på saker som betyder något. Och dags för mig att bege mig, mot bättre tider, där inget jävla fiskbloggande finns.

TJARÅÅÅ





Kommentarer
Postat av: Lisa

Men hallå, Broe! Jag gillar liksom din blogg! Men ok, lämna mig bara, gör det... ;) <3

2008-10-10 @ 16:35:27
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej jo de är bra med mig, förstår att det inte är lika bra med dig, tråkigt att höra. Kan tänka mig hur de känns nästan suttit i samma sits men du kommer att klara de, de tar bara sådan tid och man glömmer aldrig den underbara tiden man haft tillsammans. Tänker på dig. Jo jag ska ut antar att du ska ha en lugn helg? pussokram

2008-10-11 @ 17:22:41
URL: http://emmanorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0