This is I can't stand you

Jag har inget roligt att skriva för det händer inget roligt i mitt liv.
ÄSCH jag skojar bara, händer alltid roliga saker i mitt liv.
Kanske just därför i denna stunden sitter och skrattar. Who knows?


Jag vill att alla ska veta att om exakt om 48 timmar så kommer mitt hjärta slå, av lycka, glädje och kärlek.
Det jag kommer känna då är inget jag skulle kunna känna för något/någon.
Tidsfördriv är tidsfördriv.
Ingen glädje.
Och ingen kärlek.
Och det är ungefär här som mitt hjärta kommer sluta slå.

Kommentarer
Postat av: Gisela

E hemma pa Lördagkväll. Far höras da!

Fatta att jag har bakat en TARTA! JAG Gisela Wersch har bakat en tarta för första gangen i mitt liv och vet du vad? Den är asful. Hahahhaa

2008-10-30 @ 16:12:40
URL: http://giselaa.devote.se
Postat av: Rosanna

Du är bäst!

2008-11-01 @ 13:55:46
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0