Tooooarulle

Igår var jag en total mess; förstörd.
Hadelikagärnakunnatbegravamigsjälvförjagvartotaltfuckedup.
Okej jag brukar vara fuckad, men detta var ren katastrof.
stod lätt; KATASTROF i pannan på mig.
Vilken jävla mess.
Ingen sömn på typ 40 timmar kom vi fram till, eller ja en SNUTT eller stund på typ en timme max liksom.
SÅ VAR MAN TVUNGEN ATT PACKA IHOP HELA SIN LÄGENHET IGÅR när man egentligen ville typ dö..
Men halva skiten lyckades jag med, sen sov jag.
Till typ sju och fick fixa allt de sista crapet.
MEN de är gjort.

Bor hos Brooooe ett par dagar innan man tar sitt pick och pack och drar till STOCKHOLM.
Försöker fixaaa dealen med det.. Men mhm...


Sjuukt kul video när man typ är övertrött eller allmänt stöööörd

 



I'm like the cutest girl ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0