Trosa

SNYGGT. två prov. Lite pain. I like it :)

Annars så chillar vi med alkolhol och lite sättning a la Trosa.
Där gick  ALLA miste om något.
Så de som INTE har varit i Trosa för en sättning, har aldrig varit med om någon sättning.
Nej jag skojar bara, jag kan ju inte avgöra vem som har varit med om en sättning och föresten så vill jag nog inte veta. För jag har fullt sjåå med att fixa med min lista och jag bara älskar att det finns en DELETE knapp.
Eller okej kanske inte, men i huvuvdet mår man fan så mycket bättre av de ;)

Allt för mig idag. Pusstjahejdåååå


III GIIIVE YOU SOOOOOME LLLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV

Kommentarer
Postat av: Lupum

haha du e inte nykter ofta?

2008-10-28 @ 18:09:40
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0