You've made a promise

För de går ju så JÄVLA bra att sova när de är en massa idiotfanskap till grannar som har fått för sig att det är sommar och ska festa 24/7, jag hate you! Jag ska liksom sluta blogga, typ imorn, eller ja det är ju redan söndag om man ska glo på klockan som också kallas tid. JAHA, försöker överrösta idioterna med Godsmack - I fucking hate you. Fiiin låt. Annars då? Kaos kallas de I thiiink. FYFAN VAD DE SPELAR KASS JÄVLA RIXFM MUSIK. Det är så typiskt att när de är typ 25 bast och ska vara så där kooola och lyssna på rix och LÅTSAS vara unga igen. SNYGGT grabbar, FAIL kallas de. VÄX UPP. Ni är inte 20 längre. URK,

MOHAHAHA, nu hörde jag mina grannar smälla i dörrarna, de är nog fett arga, can't blame them. HOPPAS de skjuter dem så man kan få lite sööömn! och så man slipper lyssna på riiiixfm tyyyp.
OKEJ, de får tio minuter på sig sen går jag fan över med ett basebollträ, seriöööst!

Föresten första nyktra helgen för mig på typ.. ett halvår.. FINFINT

Ni ska få Godsmack med all pain, fina grejer de dääär du :)
Ni borde lyssna på hela låten, finfin när man är riktigt förbannad.
Typ som jag är nu.


Kommentarer
Postat av: Gisela

jaaaaaa de e aaaskönt. Fast har lite märken jag måste ta bort med blått ljus. Måste endå gå tillbaks på behandling en gång i månaden. För min kropp har för mkt manliga hurmoner. KUL att va en man liksom. Nej.

Jo men de e klaaart. Känns det LITE bättre?

meeeen klart vi ska ha dingding tid. vi lär ju höras när jag e hemma liksom. Haha.

BTW SLUTA INTE BLOGGA lamis. När din blogg inte e deppdepp så är den kuuuuuuuuuuul. När den är deppdepp blir man mest ledsen.

PUSSSSSSS

2008-10-12 @ 10:01:20
URL: http://giselaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0