aawesome

Tänkte skriva väärldens roligaste grej, men sen kom jag på att denna grejen är inte så kul om man inte är övertröött eller det är nog inte alls kul om man inte heter Emilia och tycker typ allt är kul. På de ena eller de andra viset.. HAHAHA jag kan typ inte komma över att jag precis skrev de faktiskt..

PRETTYPREEEEETTYYYY girlgirliiiiiieee...
de är då faaan vad man blivit feeet på sistonde koonstigt när jag sitter och typ kommer på halvett  på natten att jag inte ätit något. ROLIGT PROBLEM, :)

I'm just a happy girl, som drunknar i skolböcker eller jaa man drunknar inte eftersom de mer lägger sig på hög vilket det inte gör heller utan det är mer i hjärnan det lägger sig på hög.
Föresteeen min mobil börjar bli pensionär liksom, lägger av bit för biiit..
 Kan NÅGON säga typ; Köp den MOBILEN för den är så jävla bra.
Mobilväärlden gör mig förvirrad.

PUSSTJAHEJDÅGODNATTNIÄRFINA

Kommentarer
Postat av: Lisa

Glad jag blev över att se ditt söta face Broe :D Nån dag när du har tid tänker jag komma och snacka skit hos dig ;)

2008-10-13 @ 16:48:06
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0