Vad ska vi göra med våra liv Emilia?

Har spenderat min dag med min paaartner in crime, partner ii joooy, partner fooor life!
Böörjade med en bildfärd där han låste in mig i bilen för att jag inte skulle rymma ifrån honom. Därefter drog vi till netto för att köpa en massa lime för dagens bus..
Sen satt vi och mööös på balkongen med en massa härligt väder och en jävla massa sol, så som de ska vara. Och där lyckades vi planera allt från nyårsfest, tysklandsresa, festivaler, lååång härlig semester bort från schwedeeeen.
Seen insåg vii mer eller mindre att eller jag insåg att Alle är svaret på happiness.. :)
Sen drog vi till Eurostop och ungefääär här började allt gå åt helvete, bilen startade inte, vi började gåå tillbaka, och ungefär häär skulle vi använda Alles potatiskanon numera kallad limekanon, och givetvis så funkade den inte.
Buttra men fortfarande två happyface gick vi tillbaka till snöstorp med pauser var femte minut.







Och jag har ett uppdrag åt oss ikväll som kallas duga, förjävla fint! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0