Vad vi har lärt oss

Och vad har vi lärt oss av detta?
Jag säger; Att killar är äckliga?
Fluffy; Nej, det är INSIDAN som räknas.
HAHAHAHAHA, även om man nu skulle träffa någon med världens snyggaste utsida så blir personen ganska snabbt skitful om personen har en kass personlighet.
Eller så lär man helt enkelt inte känna personen så tror man att personen alltid är snygg.
När den egentligen är skitful.

HUNKHUNKHUNKHUNKHUNKAR.
mums.
Till en viss del.
Typ inte alls överhuvudtaget.
Jag tycker t.ex. om kolasås, för man vet alltid var man får när man tar kolasås och man blir aldrig besviken. Kolasås är bäst! Och chokladsås är okej, men jordgubbssås ser gott ut men är äckligt.
Typ min situation är den här;
Jag tog jordgubbssås men det var för äckligt för att någonsin kunna tyckas om.
Jag håller mig till kolasås, eller ja chokladsås duger ju med.
End of story.


Eller så håller jag mig till alkohol. Där blir man heller aldrig besviken.
Ger en alltid en finfin fylla och en del finfina minnesluckor.
Det fina med minnesluckor är att man förträngar sådant man inte vill komma ihåg.
Jag älskar minnesluckor.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det där med host nerlagt eller hur ska detta inlägg tolkas? ;) <3

2008-10-20 @ 14:49:44
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: petra

ojojoj du låter liiite förälskad i alkohol(hmm) ;) haha<3frstn...e du inte nöjd med mig nuu när jag har kommenterat typ TVÅÅÅÅÅ GÅNGER inom loppet av typ EEEEEEN vecka!!!!!!!!!!;) love<3<3<3<3<3

2008-10-20 @ 20:10:47
Postat av: Emilia

HAPPYFACE ;) and you know it. Och alkohol min vän är ju de bästa :)

2008-10-20 @ 21:22:26
URL: http://emiliook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0