What a wicked game

Nej jag är inte glad idag, jag är fett opepp och så trött på alla idioter att jag vill typ gå och spy tjugo gånger om.
Fiifan säger jag bara. Kan inte bara alla dra åt helvete? Helt seriöst.
Vad finns ni för och varför i helvete tror ni att de är en bra sak att ni finns och era mongolida hjärnor som inte funkar även om ert IQ skulle vara de högsta i hela världen. Eller precis som jag bryr mig om ni mot förmodan skulle vara smarta. För nej ni är fan inte smarta någonstans.

Men ja, Idag känner hela världen på sig att Emilia är depp, därför hör människor som man egentligen inte vill snacka med av sig och säger en massa saker som man egentligen inte vill veta, eller höra, eller absolut inte lyssna på.
Och jag tycker inte att vårat spel är kul längre och ja jag blev skitförbannad när ni inte ser hur jävla okul detta är nu. Denna sak ni har snott av mig har jag fått av en person som råkar betyda så äckligt mycket för mig, och han är förövrigt min ljuspunkt här i livet. Men nej, då får jag inte tillbaka denna sak, för att det är så KUL att fortsätta this game. Och ja Elände, fett elakt av mig att bara sticka sådär, jag ber om ursäkt av hela mitt hjärta, verkligen. :(

Och jag har verkligen blivit utsatt av alla påfrestningar de finns ikväll. Detta Halmstad och folket som man tror är ens vänner snackar så mycket skit. Bara för att ni vill förstöra min vänskap jag har med folk, i fucking hate you!
Och Line; min alldeles egna fina underbara fru, jag älskar dig över allt annat. Vi delar något andra inte förstår och som folk bara vill förstöra.

Och jag tog mitt eget liv idag. Okej jag överdriver. Men usch att du bara kom tillbaka sådär. Och jag har saknat dig också. Jag saknar dig. Hela tiden, okej nästan hela tiden. Du är liksom den första som har smygit sig in i mitt hjärta sådär. Ohanterbart, oacceptabelt. Jag klarar det inte och framförallt jag orkar det inte.

Och ja, jag är nykter.
Jag hatar människor, och hela jävla världen.
Och Fluffy, you are my only one :)

Kommentarer
Postat av: amie

<3

2008-10-05 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0