Craaap

Kära September
Kära Oktober.
Hatar November
December?
Januari, Emilia blir stor.

Så Stockholm; är stort, mys, jul, ingen, fest, dryga människor, kärlek.
Halmstad; litet, snackas mycket, fucked up folk, mer messed up Emilia

Omogen
Mogen
Snygg
Ful
Rolig
Seriös
Oseriös

Så sammanfattning; Jag är alldeles för messed up idag. Mitt huvud/hjärna/hjärta har bestämt sig för att inte sammarbeta.. Vem är jag? Vad gör jag med mitt liv? Vad finns det för mening?
Någon kan ju svara på detta I guess.

Fuck off.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Va inte så hård mot dig själv...

En vacker dag kommer du vara precis den du vill vara. Och folk kommer att vara avundsjuka, det är därför de snackar, på att du har lyckats. Och haft kul på vägen.

Ibland måste man få vara messed up för att sen komma igen, som en lite bättre och starkare människa.

Emilia, Du är bäst!



Nu ska jag sluta innan detta blir en bok...

Kommer sakna dig i helgen btw.

2008-09-26 @ 08:42:29
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Hampus

Åå den låten är så jävla najs!!

2008-10-02 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0