Det var fredag och blev lördag..

Okejokej,, eftersom jag redan har ett snitt på 100 besökare om dagen sååå antar jag att ni ääälskar min blogg.. Blir bara en snabb update idag då vaa.. Kl ringde halv åtta i morse och mitt huvud bankade som om jag hade blivit överkörd av tåget x15 ooch NEJ inte bakfylla, en hel massa annat var ooorsaken till detta jaa..

Ja men igår vart de feest hos DJ Elin Elände och det vart laaa nice och såå jaa.. Vädret var nice, människorna jag umgås med är niiice.. Och jag gillar dem skaaarpt.. Dock var det inte såå kul ute nej, men de har också sina orsaker.
JO, Alle blev tagen av polisen två gånger igår men han vart typ den fööörsta som hade sluppit undan fyllecell, sjuukt kul (: En dos av Alles duumheter behöver vi nog alla; "De behandlade mig som om jag var det onda barnet i Barnen i Bullebyn." HAHAHAHHAHAHAHA...

Gash. som sagt har en del saker som ska fixas och dooonas idag då vaa,, typ kolla på massa söta ungar som har klätt ut sig typ till Hunken, sånt är skooooj.. Men vädret är nooot nice.. Och hmm.. Ska ev inte ut ikväll. För idag är en sådan dag som jag inte tycker om Halmstad, igår med för den delen.. Jajajajajja.. Och Line, min muckade fruga.. :) Jag eeeelskar dig and du vet de liksooom, men ibland är du bara föör sööt... "Vad vill du?" :)

För att återgå till en annan sak där hm.. Ja... Äsch de blir nog för seriöst och vem orkar böla ut sig till en massa random folk på nätet? Har ju ingen aning vem som läser detta liksoooom?

Men från en sak till en annan IGEN, vaaad är saknad? och vad är det med att käänna något när man inte kan? Jajaja, nog om detta.. Ska la ringaaa Jolle och höra om han fixfixfixfix the ring, annars vill jjag ha en svååår och jobbig skilsmässssaa..

Jajaja, LATER gott folk // Emilioooo

Jo föresten hade en heeelt sjuk drööm inatt.. Loppan ringde och sa att Jonte var otrogen för att hon inte hade svarat när han hade ringt, gaaash den var så verkligen att jag tom var ledsen för hennes skull när jag vaknade.. OCH där har ni anledningen till varför jag alltid backar när de blir seriöst. Aldrig igen att jag tänker ta samma crap igen, inte heller slag och allt annat skiii´t. OMG nu fick nu reda på vääärsta grejen. VA NÖJDA: STAY HAPPY-

Kommentarer
Postat av: izabella

Haha ja man känner sig ju lite stolt allt när man kom in ;) Men ska säga att det var ju inte direkt roligt hade varit bättre med en privat fest.

Haha visst om du får en hamburgare som tar lång tid kan jag slänga med en cheeseburgare hah(=

2008-09-06 @ 10:40:25
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: sannis

<3 kul att se dig igår!

jag förväntar mig ditt söta ansikte ikväll igen!

2008-09-06 @ 10:44:13
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha party party

2008-09-06 @ 13:12:43
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: izabella

Hahah okej då men en vanlig hamburgare då x)? Nä jobbade igår så var bara hemma sen. Men hoppas verkligen det är fest ikväll. Själv då :)?

2008-09-06 @ 14:42:38
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: Lovisa

EMILIA du är stor tönt :P

2008-09-06 @ 15:07:34
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/
Postat av: Michelle

Alltså gumman vi kommer ha fint väder till typ December, då kommer det typ bli jättekallt och man får ha en tunn långärmad tröja. 15 grader är minsann inte att leka med!! ;) Det är FLORIDA baby!! ;) Jag ska börja plugga här igen i vinter antar jag, men jag är typ noll sugen. Sen blir det väl till att plugga när jag kommer hem igen, kanske... Jag kommer i april men jag hade velat tågluffa i Europa, backpacka i Thailand och resa runt lite i Australien med... Mycket planer - Lite tid. Hur kom det sig förresten att du kom på att du ville bli mäklare?? :)

XOXO

2008-09-06 @ 15:19:35
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: sannis

du är så FIN!

klart du kommer få se mig med.. hoppas på en utav våra gosiga kramar idag igen <3

2008-09-06 @ 16:45:16
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Izabella

Hahah yes box! Jag vet inte riktigt de brukar inte fråga efter leg bara se lite misstänkasamma ut (A) och det är ju lättare att gå in med äldre också. Men förra gången stod jag och snackade länge med vakten så han tyckte väl jag var trevlig eller nått ^ Vi ska nog också ut om vi då kommer in hah.

2008-09-06 @ 17:42:30
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: Rosanna

För mycket händer under för kort tid :) Där borta då hjärtat?

2008-09-06 @ 20:09:15
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0