Don't think about tomorrow

Jaha, ganska kul att jag faktiskt inte har något minne direkt av att jag skrev de inlägget inatt/morse.. Det visar bara hur full jag faktiskt var, noot good at all.. Har en hel del minnesluckor och har varit sjuuukt låg idag, första gången på läänge som inte mitt happyface har varit framme alls.. Men så är de ibland.. Lite kul är de dock när jag gick igenom mina sms idaaag, typ 90% är fett wierd... TUR att jag inte har minne om jag gjorde nåågot dumt igår dock kan jag ändåå säga att jag hade KUL, SOM FAAN! Long time no seee.. eeettt.. okej
OKEJ, ett SAMTAL hade jag faktiskt velat komma ihåg igååår då jaa, eftersom risken är STOR att jag kan ha sagt vadfaan som heeelst, och personen i fråga likadaant. Sen så ljöög jag lite i mitt fylleinlägg med då jaa.. MEN det tar vi en annan gång eftersom jag inte orkar tänka idag heelllerr..

Jag har en sööt granne som fösöker få mig kristen.. Han säger att jag behöver gud? men aaa.. tror inte på gud. tror mer på karma och ödet osvosv men de kan vi säkert gå in på en annan gång jaa.. Men från en sak till en annan, vaaaarför låter jag saker och ting alltid rinna ut i sanden och varför orkar jag aldrig gee något om jag int är säkeet. livet går väl ut på att ta risker? ... Mhmm... jag tror jag är duktig på att undvika saker, fööörtränga lika snabbt som de har hänt, men jag ska inte klagaa.. föör mitt liv kan inte vara så mycket roligaree..

JAG ORKAR INTE SKRIVA MER, så varför gör jag de? Jag tänker alldeles för mycket. Jag vill men vill inte. jag har ingen aning om vad vissa personer vill mig.. för tydligen funkarinte klarspråk i min hjeerna läängre heller för den delen..


Jag klarar inte av att ge mer av mig själv läängre.

Och med det säger vi puss

Kommentarer
Postat av: sannis

det gick .... jag vet inte :(

vi ska träffas i veckan och promenera på stranden

som gamla goda tiden.. FAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!

hur är allt hjärtat? <4

2008-09-07 @ 22:25:32
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0