Elin är min idol

Det blev en lugn och sansad kväll :)
Börjar med en nice dag inne i stan med brudarna aka mina flickvänner.
Flickvän/Pojkvän är ett ganska roligt ord om man verkligen sitter och tänker på de.. SLASH är nog ändå roligast.. Jaha.. Men iaf.. Sen sov jag några timmar och hade helt sjuka drömmar..

Sen för att fortsätta blev de mys hos Lisa ikväll med Amie och Elände min sluttyslutty, poäng till henne, i like her! Sen kom Alle och Fidde för att joina och de drack såklart, så okej nått glas vin åkte väl ner, men annars hur nykter som helst. Hade tom kanske kunnat köra med.. Men nej.. De hade nog fabror polis stoppat ja.. Och Alle har jag inte träffat på hmm. kanske fyra dagar, jag tycker om honom, han är gosig att kramas. Så vi satt och tjatade hela kvällen hur mycket vi hade saknat varandra.. sen så gick vi en runda på stan, för de är så kul.. Mhm.. Träffade mitt old killgäng och fick massamassa kramar.. åh de finns inget bättre än att få en myskram, i love it.. :) En lugn och fin fredag och hej ska upp om tre timmar, den känns lite jobbig, zombiezombiezombie..

Träffade också en söt gammal vän, han är fin, väldigt fin. Och jag blir glad av honom, han gör en glad. Han är nog en sån människa. Men med glimten i ögat kan man få vem som helst att må lite bättre..

Och hej, vad är grejen med att läsa alla andras kommentarer och sen kommentera det? Det är sött.

Gud vad jag tycker om världen idag, eller ja.. Det gör jag egentligen varje dag.
Nu ska jag soova.

Kommentarer
Postat av: J.Lo

det är ju det som ÄR HELA GREJEN förstår du.. att se hur lättlurade människor är ;)

have a nice helg E.. :)

2008-09-20 @ 08:43:32
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: sannis

helt okej med mig!

hur är allt med dig min solstråle?

jag saknar dig himlans massor <3

2008-09-20 @ 11:08:06
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är mer bäst!

Och ikväll kör vi sluttyslutty och karatefylla ;D

2008-09-20 @ 16:05:52
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0