Full.. Jag?

Okejokejokejokejokejokejokejokej, jag bööörjar med att söga att jag äär allldeles för full för mitt eget bääästa och att jag har precis bööööölat som en nerd när jag var tvungen  att säga hejdå till mina favorittöser... HATEHATEHATEHATEHATE.. Men tiden gååår snaabbt, javissst ja som tycker att ett dygn går så åå långsamtt.. 24 timmar är tyyyp många timmar på ett dygn.. vem kom på att det skulle vara 24? Och vem faaan kom på mån-sön vecka. Jag vill ha torsdag-söndag vecka, alltid helg tyyp näästan.. man slipper leeengtra så feeett myckeeet.. jajaja vad är det logiska i detta?

jo men visst dåå vaaa.. Idag har jag förövrigt varit sötast i veeerlden och väääldigt snäöll för att vara mig faktiskt.. :) meeeen jag har druckit waaaay to muuuch, undra hur mycket jag kommer mjinnas imorn likssooom.. fast tur att jaginte gjort nbort mig då jaaa... eller jooo kanske LITE, men det är ingen Emiliooo utan tröga handlingaaaar.. jajajajaja whatevvvaaaah... BROES BEFOREHOES LIKS..

annars sååå har jag träffaaat massa gosiga määänniskor idaaag och haaaaft värsta myskramdagen.. :) iiiii loooooooveee... JAG ELSKAR ATT KRAMAS.. eller nää eller jooo.. eller vad skrev jag..

JUST DET: FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
men det ääär braaaa.

Jag eeeelskar faaaktiskt miiiigseeeelf och alllaaaaa andra ääääven de som beeeer mig dra åt helvete... lite kul att minst halva halmstad befolkning faktiskt hatar mig. SNACKA OM ATT MAN HAR ÅSTADKOMMIT NÅGOT VETTIGT under siiina år såhär dåååvaaa...

Nu ska jag vara seriös och inte alls låtsas att det är alkohol i bilden, var la jag mina brillor? mhm... gooood fråga men för att återgå jag är STOLT över mig sjääälv. IDAG har jag hållt ett löftei heeela två år.. Woohhoo.. Påtalomdetlöftetdåvasåärdetsåhärattjagärbäst.. men .. jaaa.. aldrig mer jaa.. det är sant. Och jag har lyckats fettbra vill jag lova för ingen har ens kommit nära mitt system att funka sen dåå okej, FÖR TVÅ ÅR SEN.. men mitt hjärta är mitt eget occch ingen är i närheten av de, eller kommer någonsin att vara igeeeen.. NICE ELLER..

Okej, JAG ÄR FULL och nu ska jag SOVA och låtsas att jag verkligen sover stenhåårt när de nu snart kommer knacka på min dööörr. där antagligen en massa sweet boys vill komma och sova.. men det är för att jag är så SÖT-. mums...

CHILLA//Emilioooooo

Snackade precis med JolleNilsson aka min man,. och han undrade vadfan jag hade gjort för dumt för sen näär är jag helt själv hemma.. Mhm.. Så de undrar jag med.. Hahaha okej han har rätt, jag är FÖR lite jättesweetfull :)




och ja, det är tungt att andas..

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jodå, helgen har varit helt okej.. Din då? Läser man inlägget så kanske det är onödigt att fråga ;)?

2008-09-07 @ 11:52:31
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: Rosanna

Haha, naw :) Hur mår du såhär dagen efter då?

Jobb söker jag hela tiden, har hänt en hel del på den fronten just nu.. Skolan fungerar bra, lite småjobbigt att starta nu bara /: Själv då? Hörde att du börjat plugga igen!

2008-09-07 @ 12:43:57
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: sannis

FINASTE!

2008-09-07 @ 14:04:32
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: sannis

<3 du har mitt nummer om du vill prata av dig vännen min!

jag mår hyffsat bra, micke ska ringa mig sen.. han ville prata!

så tänk på mig runt 6 tiden..

<3<3

2008-09-07 @ 15:31:07
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0