Happyhappyhappy HAPPY TYP

Jah ääär liksom typ skitasjäättegladtypskrattarsåtårarnarinnerasglad!
Och de äär niiiice!!!!

Var iväg med min hhäääst asså min priins :) I love hiiiiim.. JAG SKA FÅ BÖRJA RIIIIDA IGEN! FINALLY!!!! Har inte riidit mitt moonster på ett år, HALLÅÅÅÅ... DOCK är det kanske vår sista månad tillsammans.. Bära eller brista sa vetrinäreeeen. OCH allt jag vill nuuuuu är attt vara med honom.. GASH vad han är FIN.. Om han bliiir bra sååå ska jag ut och tääävla igen, bli avslängd igen, brytaaa axeln igen med om man har otur, GUUUUD vad jag älskar de.. Kommer nooog bli den bästa aaa och antagligen den vääärsta måånaden med... MEN JAG ÄLSKAR HONOM ÖVER ALLT ANNAT. Helt sinnesjuk kääärlek jag hyser över min prins, som alltid funnits fööör mig.. :D

JAG VILL INTE SOOOVA IDAG DÅVAAA för jag är tooo happy

JAG ÄLSKAR MITT LIV så jag får huvudvääääärk.. // EMILIOOOO

Kommentarer
Postat av: Amie

A du vill inte sova men JAVLAR vad jag vill sova nu! Palla plugga mer NEJ. DU verkar ju dock äckligt jävla pigg, kul för dig karlsson.

2008-09-09 @ 23:15:49
Postat av: Emilia

Men jaaa KARLSSON är på taket, borde nog checka in den duden, han är fettkoool ich klart jag ääär piggg... MEN PLUGGA NU NERD... :)

2008-09-09 @ 23:20:42
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Jag pluggade en kurs i beteendevetenskap:) Jag har precis startade det men hittills går det sjuukt bra! Oj va spännande med mäklare!

2008-09-10 @ 09:59:47
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: sannis

vi ska träffas imorgon..

får se hur det går, ont i magen :(

ja är såååå tacksam för din fina omtanke!

<3

du har mitt nummer, hör av dig om det är något!

massa kärlek!!

2008-09-10 @ 10:35:30
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hallao vaaa! Nej jag vet inte, var ju i NY innan jul förra året. Visst att det hade varit stört kul men ska ju dit om typ två veckor och spendera hela 5 dagar där.. Man får typ en lagom bra dos då. Pallar nog inte lägga ut så mycket pengar så tätt inpå, har ju NY, Miami och Kali nu i Sep/Okt. Längtar så jag spricker tills jag kan shoppa för min lön igen!!!!! Hade iofs vart fett mys att åka till Atlanta i vinter och hälsa på Wes som ska flytta dit. :p

2008-09-10 @ 15:19:40
URL: http://chelli.blogg.se/usa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0