How to save a life

Måndag morgon, börjar alltid veckan man att vara ledig, skönt. Så har suttit med en varm kopp kaffe och en varm vinterjacka på min alldeles för kalla balkong, men gud jag älskar morgnar när ingen stress finns, inga tankar, bara ren njutning.. :) Nu ska jag strax ut till min prins :) Har redan fått den bästa julklappen någonsin av min mamma :) Samma julklapp som jag gav som födelsedagspresent till Loppan, nog de bästa man kan få vill jag lova! Tredje gången i år kommer jag få stå, längst fram med en hel massa tårar i ögonen av ren lycka och verkligen känna att jag lever.. Jag älskar de! Gud vad jag ÄLSKAR DE. 

Påtal om min prins; ingen tror att han kommer klara detta, inte ens jag. Känns bara dumt att försöka när han har ont.. Vill att det ska ta slut även om jag vill ha honom kvar. Det bästa hade nog varit om han får åka till Poppis igen,.. Men gud, :S 

Annars är det pluggpluggplugg som gäller idag.. Annars så längtar jag till helgen då fina MangeNilsson blir stoor :) Hans presenter har vi lagt ner stor möda på. Eller jaa..Vi hade ju faktiskt kunna bli tagna av polisen, tur då att en hel del mängd alkohol var med i bilden så vi inte tänkte på de inte.. :)

Alle kom förbi med en fin present från Lund, så den pryder min vägg i lägenheten nu, :) Hahahaha..




Denna gången för musiken tala för mina tankar :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack själv snyggo! Haft grymt kul. Klart vi kör nästa helg, stenhårt! ;D

2008-09-15 @ 14:25:26
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: sannis

naw stackare! palla med skolan.. uscha mej!

jag vet inte om jag ska ut, har jätte ont om pengar.. och det suger! men snart.. snart så bara mååååste vi kramas <3<3 för ja gillar dej

2008-09-15 @ 17:44:27
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Lisa

Svar:

Haha ät dååå! Va duktig och laga mat ;)

2008-09-15 @ 18:32:43
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0