It's called making yourself homeless

Så då var man hemma från huuuvudstaden :)
Så en kort sammanfattning ska ni få också gott folk :)

Fredag;
Efter ungefär 20 min bilfärd bjuder Mange mig på öl, vilket resulterar i att jag och Mange dricker öl hela vägen upp till Stockholm medan Jonatan får köra. Att dricka öl och plugga samtidigt är faktiskt en jääkligt bra kombination vill jag lova :D Väl uppe i stockholm fick jag krama om Fina Elisa och Anniina, och kvällen avslutades med utgång typ. Jag säger dåde! DRYGA STHLMARE tycker jag INTE OM.
Lördag;
Åkte ut till Nacka för att träffa Li, där jag hade en fööörjävla fin dag. Åkte sen ut till söder där jag även handlade lite craaap på den kooolaste butiken i hela Sthlm,söder. Där jag förörvigt efter jag sådär fått några miljoner ska köpa mig en NICE våååning.

Äsch jag kom på att jag inte orkar skriva någon jävla sammanfattning mer än att det var en nice helg och att de alltid är lika skönt att träffa Anniiiiiina :)
Hade ett ganska kul samtal med Alle inatt där allt jag hörde var; Jag saknar dig, kom hem, Jag saknar dig, kom hem. Så nu gott folk är jag fanimig hemma och har fett mycket plugg framför mig halva denna vecka.. ÖRRRRRRRRRRK... ANYWAY; Eftersom Jolle läser denna tydligen varje dag, så kom hit med glass till mig! IIIIH..


Natt och Dag

Jag har hittat en snyggismobil eller ja, bleev tipsad om den ;) SÅ SJUKT FIN MUMS.

Nu ska jag vara VETTIG och PLUGGA :D

Kommentarer
Postat av: Emilia

ÄLSKA at du är hemma igen :) fööör tomt utan dig liksom! Vem ska man annars dricka kaffe på morgonen o fundera på livet med Pussssss fluffy :D

2008-09-28 @ 21:45:56
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: sannis

JA SAKNAR DIG!

MASSVIS EMILIA.. FÖRSTÅR DU DET? <3<3<3<3<3

2008-09-28 @ 21:56:28
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Emilia

Snyggt fluffy! Ser ut som jag kommenterat mig själv liksom! hahaha, tack för sniffen och allt cocaine, älskar den presenten! LOVE

2008-09-28 @ 23:00:21
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Lisa

Welcome back ;D Vill se ditt söta face snart då ja :)

2008-09-29 @ 08:23:20
URL: http://nollett10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0