Jag älskar fredagar

Fööörjävla konstig dag att vakna upp till faktiskt.. Är seg men ändå pigg eller någe.. MEN om gårkvällen; Sjukt kul hemma hoos LISA, hon är snygg föresten som få! Hade jag varit man hade jag tagit henne 20 gånger om.. Men för att fortsättaa.. Hon bor på de typ bästa stället i F-Halmstad och vad jag ville säga me de? JO hon bor typ 50 m från HEMKÖP så när vi sprang dit som två skållade råttor för att fixa chips, jag bara UNDRAR hur det såg ut faktiskt.. Sjääälv skrattade man så man nästan dog, men iofs jag skrattatrnär man springer till olika saker.. MEN där gick jag in på helfel sak!  Massa gött snack och massa pepp =) WOHOO:...

Och jag har gäärna följt med grabbarna för ännu en skoj helg i Malmö/Lund, men neej då har man massa fix man inte kan lämna åt sitt öde, det kallas nog ansvar. Jagkännermigvuxen

Jag tänker vara ett barn hela livet, alltid vara halvt ovettig med allt, för de är så mycket roligare är vett.. ÖH

Och påtaaalominget,såblirintedennahelgenlugnserdetutsommenman
kanskefårsittvetttillbakanågongång

You take away the old, show me the new,
and I feel like I can fly when I stand next to you.
So while I'm on this phone, a hundred miles from home
I take the words you gave, and send them back to you.

I only want to see if you're ok when I'm not around.
Asking if you love me, I love the way you make it sound.
Calling you to see:
Do I try too hard to make you smile?
To make us smile?

I will keep calling you to see:
If you're sleeping are you dreaming?
If you're dreaming, are you dreaming of me?
I can't believe you actually picked me.


Jag hade kunnat ge dig allt detdär.
Men jag hade inte kunnat ge dig någon kärlek.
För den finns inte, även om jag ibland önskar.

Kommentarer
Postat av: J

Blue October. Bra skit ;)

2008-09-12 @ 08:14:35
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha fan va söt du är! Hemköp va fett bäst!

2008-09-12 @ 09:12:48
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Sigrid

VARFÖR FÖLJDE DU INTE MED GRABBARNA TILL MALMÖ/LUND?! Det är i Malmö festen är ;)

2008-09-12 @ 15:02:32
URL: http://sigridolivia.blogg.se/
Postat av: sannis

du är så fin emilia

2008-09-12 @ 17:48:19
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Mika

heeeej. det blev inget danmark imorgon. har du några planer för kvällen?

2008-09-12 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0