Jag har ett vapen

Jag åker till stoooockholm imorn och överlever jag ballongfärden så lovar jag att.. Ja, jag lovar n og inget eftersom de betyder att jag måste hålla de när jag är hemma.. Och de kan bli ganska svårt eftersom jag har en grej när de gäller löften, kan nog kalla de en av mina bättre skills..

OCH idag när jag var hemma så hittade jag EN massa old musik som jag hade när jag var liten eller okej för fyra år sen typ. .. Saknar den musiken, SAKNATSAKNATSAKNAT. Fick massa minnen, jag gillar minnen. Jaha.. SÅ imorn åker jag, Jonatan och mangepange till stoockholm, och de värsta är ju att jag inte kommer få bestämma musik. Eftersom båda pojkarna är stekare och så lilla jag, för jävla snyggt teaam. DEM ÄR SNOBBAR och jag är jag med allt vad de innebär :) Well I guess I love myself...

Jaha, kan ju lugnt påstå att jag kommer SAKNA min brydar. SÅ MYCKET, för mycket. Och jag kommer SAKNA mina pojkar, för mycket där med. Kommer sakna att inte vara hos Alle på lördag, Hoppas de saknar mig förjääävla mycket :) Happyfaaaaaaaaaace :D..

Jag är glad idag, ibland tycker jag inte OM att ha körkort. Måste köra låångt och de är tråk. Men eftersom jag är tjej borde jag ju få slippa? Mhm...


Lisa; denna låten är till dig, så njut.
Förjääävla fin döe :)



I'm your Tamagotchi
So happy that you love me
And we shall be together, for ever and for ever
Cause I'm your Tamagotchi
I need you to protect me
So that in the night, I can feel alright.


Sakna mig inte för mycket, även om de verkligen märks när jag inte är hemma.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha söt du är! :D Din bok kom idag btw :p See you later aligator hahaha. Fulaste uttrycket ever typ ;D

2008-09-25 @ 13:26:03
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hahaha söt du är! :D Din bok kom idag btw :p See you later aligator hahaha. Fulaste uttrycket ever typ ;D

2008-09-25 @ 13:26:34
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag har samma nummer ja jag :D Så ha de super kul i stockholm så får vi höras när du kommer hem :)

2008-09-25 @ 14:25:29
URL: http://emmanorback.blogg.se/
Postat av: sannis

nej för du är FINAST emilia!

hoppas du får en trevlig vistelse!

vi mååååååååste ses när du kommit hem <3<3

mysdag.. kramar en massa sånt du och jag är bra på!

SAKNAR DIG!

du är värd de bästa

2008-09-25 @ 14:53:40
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0