Keep up the good work WOMAN

Hahahaha... okej jag älskar fylleinlägg, bara att erkäänna, typ.. Och jag och DJ elände är typ bäst på att DJ:A.. har ni missat de så har ni missat väärsta greje!!  JAJA, lite synd om mangenilsson som aldrig kom med ut, ffick sms previs av honom.. känns som han vaknade nu jaa.. ahahhahaha

OCH det var nästan som jag inte KOM in på MOON idag vaa... är jag för liten för allt mitt alkoholintag? WELL, biffen vart stekt som faan sen. FIX SOM FAN. FIIIIFAAAAAN:::::.... Och vad hände seen., vi steeekte som två öööh, sluts maybe... MEN VEM FAN VAR HAN? :) Och heeej, är de du som är Emilia? Nej jag heter Arne.. GOOD DAMN, keep up the good work, älskar att glo på dina pics på facee.. !!"okej"

EN annan rooolig saak som jag sa tillelände för hmm... like hundra år sen eller så var de igår.. Jag måste vara fin, så sjukt fin för att kunna se honom och orka att jag bryr mig? ÖHM,. seen det roliga var; SHIIEET, HON är så JEVLA snygg! Jag måste bry mig är inte det sjuukt?--- Öh...

JolleNilsson har ringt mig en miljooon gånger ikväll, är han orolig? Jo jag tror de då vaaa.. Behöver han vara de? NEJ, jag var så sjuuukt snäll ikväll..

HM, om man kanske skulle ta o sova nu eller? Eller hmm... Chillin p¨å en jevla goa fönster imorn.. OKEJ.. En annan sak IGEN.. Det är kul.,.. Jag och Elände har fixfixfixfix en massa stuff till Mange, han borde vara stoolt och JA vi lyckades vara tysta... Elller typ...

HOOKADE UP MED värsta duden som mammasnyggofixade för tre år sen, snyggt ELLER

OCH SOV GOTT..

KARLSSON SIGNAR UUUUT//EMILIOOOOO

Kommentarer
Postat av: JayLoow

Fjåårtizzz

2008-09-14 @ 13:25:52
URL: http://jflyfishing.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Haha.. Jag fattar ingenting men ok..

2008-09-14 @ 14:11:12
URL: http://sigridolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0