Men VADDÅÅÅRAAA???!!

Hahaha, sitta i kilstret är ett sjukt kul uttryck faktiskt. Jag är flitig på att använda de när jag inte säger att jag har satt mig i skiten. Vilket jag lyckas göra rätt ofta :) Eller aaa... och oftast handlar det om pojkar, stooora,vackrapojkarmedporrigakroppar. typ att jag aldrig kan hålla mig till en och att de OFTAST får reda på sanningen eftersom de alltid råkar vara vänner? (stort minus när de gäller Halmstad) ..men har man gett sig in i spelet så får man ju också spelet tåla.. men detta kan vi faktiskt återkomma till en annan dag när de är fräsch liksom!

NU har jag skrivit ett av mina prov, och de gick så JEVLA bra. Ibland glömmer jag faktiskt bort hur jvla bra jag är. Då är de bra med prov för då kommer jag liksom på de igen! CREEDS till skolvääärlden :D FETTNAAAAAJS. ..
Och min sugjaghatarlivetochvilldöYESTERDAY är över och jag är fitforfight igen, jävligt skönt! Hata att tänka för mycket, vilket jag alltid gör men är dock duktig på att föörtränga oviktiga saker såsom känslor :)

Vill tacka eläände efter sitt generösa erbjudande om både schampoo/balsam och vin! De kallar jag en riktigt bra granne!!! Och såklart min kära Fluffy, som har gett mig godis idag OCH just nu står och lagar mat till mig. Ni är fööörjävlafina vill jag lova! (JALISA, du kan också få vara med eftersom du är fattig med mig)

Föööresten såg ett av alla mina Y idag (inte för att jag har haft såmååånga utan 2, OKEJ) .. Han kommer i vääärsta flashiga bilen och jag bara; VAFAAAAN gjorde jag slut för.. MEN bilar är ju inte allt, man vill ha så mycket mer men de orkar jag inte gå in på. Ändåå konstigt att jag var hans; livsstora käärlek, hur vet man de liksom? Och fattar inte varför han kunde känna så mycket för lilla mig även om jag är heeelt underbar.. Jajaja tråkigt iallafall att allt slutade som de slutade, vi vart ju ändå bästa venner liksoom, fast nu får ha n inte snacka med mig längre. JAG UTGÖR INGET HOT. Jag fattar inte att HON inte fattar de men OKEJ.. Och jag saknar han inte alls på de sättet utan jag saknarhonomföratthanvarminbästavänochattvidelapåallt sättet.

Men nu dåå.. Ska jag plugga inför nästa prov imorn.
LYCKA till lilla mig :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tror det gick bra för att jag hjälpte dig

med frågan ellerhur! ajajajaja

Puss

2008-09-30 @ 20:07:05
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag saknar dig också Broe! Som fan liksom!

När fasen ska vi få till en date då? Utgång på fredag låter lite lockande, ska övervägas ;)

2008-09-30 @ 20:39:10
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: amie

Klaaaaaaaart!

2008-09-30 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0