Miitt life del 1

Dååå gör vi ett nytt förssööök till att få till något veettigt eller rättare sagt typ få ut något vettigt ur miiin kaaaaos hjeeernaaa.. Kan typ kanske börja med vem jag eer liksooom. Jag är nooog en seriös och goo människa innerst inne. Men ytterst är jag fettglad like always, pluggar lite, bor i en skokartong in the middle of nowhere, but heeey I LOVE IT.
Anvender mina skoolböcker till täcke, därför är jag jäämt sjuk och sådära.. Och nu kan man fråga sig vart jag fick denna datorn. Snodde den av DJ Elin Elände, hon tror hon är kool och såå. Och det eer hon nog, eftersom hon är min granne som jag brukar umgås med när jag har tråkigt, de är nog ganska oofta.. Jag gillar eventyyyr...

Ja och nååon gång loovar jag att få till ett sjukt seriöst inlägg men inte ikväll tyväärr, mina råttvänner saknar mig och hotar äta upp min skokartong.. ACK, vart ska jag sova om de äter upp mitt hus?!

JA JAG SKA, fixa designen till någe snyggt typ imorn när Mika vill hjelpa mig. JA TACK

Och föresten, jag är gift, upptagen, jag är en fru, en hemmafru.
Jag har en man.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahaha SJUKT seriöst inlägg hörru! xD Det är bra här, familjen har börjat strula lite ibland men men... Smällar man får ta, jag hoppas på att kunna charma dem lite igen hehehehe :p Lättare att få som man vill om de verkligen tycker om en juu! Hur har du det? Pluggar du nu?? Vart håller du till, har du flytt Halmstad?

2008-09-05 @ 00:41:00
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Rosanna

Hej vännen :) Nja, det är väl inte helt 100 precis.. själv då?:)

2008-09-05 @ 08:44:09
URL: http://rosanna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0