Mooooooney

Skitkonstig känsla hade jag igår, om man ens kan kalla de en känsla? Jag kände absolut ingeting, VERKLIGEN INGET. Typ som jag var luft, eller ett moln eller nått annat kul som typ aska, ja aska tar vi, de är lite skitigt och svart så de passar nog bäst. Men som saaagt INGET; typ I can't feel a thing och jag bara satt och väntade på något men något kom aldrig så jag gick och la MIG.. Och sov, sömn är en fin grej, den som kom på de ska ha en massa creed!!! Jag älskar att sova, de få gångerna jag faktiskt lyckas sova och inte vara uppe halva natten. ÖÖ.. nog om dettaa..

Har gjort en fruktansvärd upptäckt idag;
Jag har 300 spänn att leva på oktober ut. kan dock tillägga att räkningarna är betalda och hyran så jag har iaf tak över huvet. Men för att återgå liksom så måste jag fixa en prio-lista.. 300 spänn;
Alkohol? - De hade fan inte suttit fel att dricka bort denna upptäckt för någon timme, men inte för jävla nice när man nyktrar till och inser att man inte har en spänn kvar liksom.. Iofs så har jag numera ett alkohollager som heter duga.
Schampoo/Balsam? - Detta borde jag lägga pengar på om jag inte vill gå runt skitig och se ut som ett troll i håret, vilket har sin charm i sig vill jag lova. Jag passar ju som sagt i ALLT.
Godis? - TYVÄRR ingen godis månad för mig, får väl baka något som har en jävla massa socker i sig i stället, typ en äppelpaj, mhm.. jag har inga äpplen dock, så den som har några över kan fan sponsra mig med äppel en månad nu. Ni kan tom få smaka på min paj. Värsta bra dealen! Fundera över de!
Pappa? - Ja han fyller ju år på onsdag och de borde vara en av de högre prio som jag borde göra, men räcker det inte med en teckning? Funkade ju skitbra när vi var små liksom..
Bensin? - Ett nödvändigt ont, min bensin är nog slut om ca mhm... MAX en vecka men jag ger de typ 3 dar.. Och utan bensin till bilen kan jag inte komma hem till mamma för massa middagar varje dag,. som jag nu tänkte göra hela denna månaden liksom
Mat? - Jag har liksom mat, men de viktiga i maten är ju mitt kaffe som tyvärr kommer ta slut IDAG, FAAAN.

Om man kanske skulle ta och sälja sig själv på gatan, säkert någon som vill ha en trashig tös med skitigt hår, vad tror ni? MHM, jag hade ju inte tackat nej till mig själv om man säger så ;)
SKÄMTÅSIDO, efter jag har pluggat klart inatt, typ ja tre är jag nog lite halvfinish ska jag börja planera mitt bankrån, ni är välkomna att joina liksom. Annars tvingar jag nog min trogna Fluffy att bli kriminell med mig, hon har inget val!
ÄR DET NÅGON SOM KAN FÖRSÖRJA MIG DENNA MÅNADEN? Typ iaf ge mig lite godis och kanske en öl ibland?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sorry, kan inte försörja dig. Men är mer än gärna fattig tillsammans med dig... ;)

2008-09-29 @ 12:17:52
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag visste att jag kunde lita på dig Lisis ;)

2008-09-29 @ 12:22:07
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: amie

JA vafan vi bara löser det :D P.s a jag hade lätt satt dig om jag varit kille..

2008-09-29 @ 14:08:23
Postat av: sannis

på pippilotta, mitt gamla jobb som numera fått ny ägare.. hihi :)

gumman, ja har massvis att göra i helgen.. träffar dig gärna en dag i veckan.. tåååååsdag? <3<3 saknar dej så de gör ont.. du är så JÄVLA FIN!

2008-09-29 @ 18:21:21
URL: http://sannnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0