Operation

städa efter lördagens fylla... :D

Okej, Lisa kom förbi en stund ikväll och sen tog jag, Lisa, Elin och Amie en tripp till Lisa för att fixa lite efter lördagens bravader.. Hahha.. Okej det var GANSKA kul att gå förbi BM med deras skylt. Förjävla dumt av dig Lisa att bo ovanför, men du är förlåten ;) Knappt men jaa.. Skrattade iaf hela vägen nerför trappan, hade glömt hur sjukt tung den skylten var.. Den var ju lätt i lördags, men :) Så vi slängde in den i bilen och nu står den i säkert förvar,.. Jag och Elände ska fixa allt på fredag med det andra. Riktigt pepp inför lördag, lär ju bli sjukt kul :D


Lite bildbevis här då jaaa :D

Annars har de varit en riktigt bra måndag, som alla andra måndagar. Måndag är en fin dag, tisdag ännu bäättre :D



Happy me och med det säger vi GODKVÄLL :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHA fy fan va kul det va ;D

2008-09-15 @ 21:56:20
URL: http://nollett10.blogg.se/
Postat av: IZABELLA

Ska jag göra dig mer förvirrad. Kan säga att jag är riktigt jävla förvirrad iaf men nu ska jag nog tillbaka till sannarp.... haha. Men trivdes bäst där. Men ja först sannarp sen sture sen Drottning blanka och sen sannarp IGEN. Gäller ju att pröva sig fram HAHA . Allt detta gjorde jag på 3 dagar känns som ett rekord kanske ;)? hah

2008-09-15 @ 22:36:38
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: DJ Elin Elände

Bildtjuv!

2008-09-16 @ 00:20:13
Postat av: Emilia

Rätt ELÄNDE.. :)

2008-09-16 @ 08:18:10
URL: http://emiliook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och nu är det inte ens säkert jag får börja i klassen igen :( Men hoppas verkligen det för annars vet jag inte vad jag ska ta mig till . Drottning blanka trivdes jag inte så bra på var nog inte min typ av skola. Men sture var helt okej men var en grej, men saknar verkligen min klass som fan och vill tillbaka till sannarp Fan om jag inte får det :(

2008-09-16 @ 09:25:12
URL: http://izabellastaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0