Polispolis potatismos..

Ååh, hur är poliser funtade och hur fan är hela jävla brottsutredningen funtad. HA, vad jag inte tycker om er just nu jävlaaaa nnneeerdarrr,, BRA att förvänta sig att jag SKA komma ihåg saker såhääär ett halvår senare likssoom.. OCHnej fråga faan inte vad de handlar om för ingen har med de att göra och jag skriver bara detta för att jag bliiir så less PÅ POLISER.. Detta visar ju också att de inte bara jag som var helt fucked up i huvet ...

Jaaag blev väckt såhääär halvkul i morse eller nej kanske inte mer än att jag var helt looost och såhär två minuter in i samtal säger jag; men hallå, du väckte mig... öh för då hade jag inte alls snackar massa gojja innan eller`?! aaaajaaa...nu ska jag liksom pluggaa.. MHM.. väldigt mycket MHM.. KUL.. Sen ska jag äöää handla mat och leeeka hemmafru, ...

Äääsch, de händer så mycket i mitt liv att jag inte pallar skriva om de för jag kommer inte ihåg vad som händer typ..
HAR NÅGON SETT MINA FAVORITBYXOR? NEJ, inte jag heller..


En full Emiliaa och JÄVLAR en randomsnubbe baaakom, nice.

//Emiliooo

Och just de, kommer alltid på saker i sista stund liks.. Eller nej de spelar ingen roll egentligen eftersom jag inte orkar bry mig men just de JAG BRYR MIG IAF. Men orkar inte visa de. Jaha, Jag i nöötskal. Och nöötter är goa.

Kommentarer
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Hej! Det stämmer att det var jag, var ute och vimmelfotade! Det är bra med mig, hur är dte med dig?

2008-09-08 @ 16:30:52
URL: http://puppyeye.blogg.se/
Postat av: sannis

min söta vän!

klart att jag vill fixa din sida :)

säg hur du vill ha den så ska ja försöka allt vad jag kan :)

hihi! tänker på deeeeeeeeeeeeeeej <3<3

2008-09-08 @ 16:33:41
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: sannis

det kan vi verkligen göra gumman!

synd om oss!

saknar dina gosiposikramar!

när ska vi kramas nästa gång? b<3

2008-09-08 @ 20:55:19
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Emma Sandström - Fotograf

Jag driver eget företag som fotograf.. Så det är det jag gör på vardagarna, och helgerna! Jag är tillsammans med en kille sen två år tillbaka, vet inte om det är honom du syftar på.. man om det var det så ja, vi är fortfarande tillsammans! Vad gör du för något på vardagarna då?

2008-09-08 @ 21:25:00
URL: http://puppyeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0