The future freaks me out

Jaha, två inlägg på samma dag, vad händer liks?
Har variit i skool då vaa.. Ganska kuul eftersom jag absolut adooore min lärare. Han är koool som få typ två meter lååång och ser ut som jultomten (OKEJ, inte för att jag vet hur Jultomten ser ut, men iaf)
Hade gaaanska kul igåår ja, typ satt ute vid sperlings och facebookade.. Liiite wierd jaaa..

Och på tal om polis så funkar de ungefär såhääär; Polis hit, polis dit för att sen komma till brottsutredarn, för att sen bli kopplad till kvinnojouren (det MEST löjliga nååågonsin)  för att sen bli kopplad tillbaka och för att sedan bli så arg så man börjar grååta och då jääävlar händer det grejjer.. Jaha hur funkar ni?

Min absoluta favoriter för några år sen.. I LOVE..
 


I got the message long before you said you knew,
"There was no chance of us at all."
With no velocity and empty headed hard and far-to-long.
I spent two years alone with you.
Just when I thought I had forgotten,
You came back soft without a sound.

You said, "We were an accident."
With accidents you'll never know what could have been.
So we were an accident,
You'll always be my favorite one.


OCH MED DET tjaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0