Och det blev höst.

Jag saknar Torkel, jag lär aldrig få tillbaka honom, han har varit ifrån mig i 16 dagar nu! Alle påstår att han inte saknar mig alls, och att dem är bästa vänner, trots att han hängde honom i trädet och dödade honom. Hur kan han inte sakna mig? Jag som tog så väl hand om honom, han fick nästan alltid sova med mig trots att han är stor och att jag slängde bort honom eftersom han tog ALL plats men iallafall. Jävla Alle. Fast iofs, jag bor i Alles favorittröja för tillfället och den kommer han aldrig få tillbaka heller för den delen!



Jag är för snäll kom jag på idag. Gav min ipod som förövrigt aldrig hade använt till min bror och jag gav ett par finfina jeans till min mamma för längesen. Varför gav jag bort de sakerna? Eftersom jag NU bara få LÅNA dem.. Eller ja, min ipod kommer alltid vara ett minne blott. Och idag rotade jag igenom hela mammas gaderob och jag hittar inte jeansen, faan.. Sen när jag ringer och frågar så har hon ingen aning om vilka jeans jag menar. Mest troligt har hon säkert slängt dem.. Mina stackars jeans, de var alldeles för dyra för att bara slängas bort, ni är saknade! Eller dem.. Eller ja okej., Jag kan inte ens tänka tanken på att de är borta. Funderar på att köra en runda och plocka ihop mina kläder som är sådär över halva Halmstad, . Line har nog halva min gaderob skulle jag tro och Nettan har nog också en del.. Roligt är de att alla mina kläder som jag inte har hos mig blir mina favoriter. :) Eller så skriver jag bara ut ett massmeddelande till alla i min telefonbok att jag vill ha mina kläder, NU..

Sen har jag även tiggt och bett om att få en ny mobil eller ja.. Så jobbigt var de inte. Ringde bara och frågade om jag kunde få en ny mobil, i julklapp eller nått. Och det var okej sålänge den kostade under 10000, så nu ska jag hitta en som kostar 9999.. Nej men jag vill ha en FIN. Så någon som vet någon nice kan ju liksom säga de..
 
Sen var man ju hemmafru igår och fixade finfina jordgubbar med choklad och idag ska de fixas pannkakor eftersom jag varit kaxig och sagt att jag är mer eller mindre är bäst på de.. De är då typiskt att man alltid ska ta vatten över huvudet. (jag älskar de uttrycket)

Jag måste ändra mitt livsmotto med eftersom jag använt mig av; Don't think about tomorrow,vilket har resulterat i mer problem än vad jag kan hantera. Så nu ska jag nog ändra de till typ; Det finns en morgondag, var jävligt försiktig. Funkar de tro?

Äsch, nog från mig, ska drunkna i skolböckerna nu, wohoo :O


DET VAR SOMMAR

Kommentarer
Postat av: Lovisa

men va bra att du ska hämta tillbaka dina kläder.

då kan du ju passa på att lämna hela min gaderob

som du har hemma hos dig..

2008-09-22 @ 17:47:15
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/
Postat av: J.Lo

bortskämda skitunge :P

2008-09-22 @ 20:10:53
URL: http://jonnyloco.blogg.se/
Postat av: Izabella

Torkel HAHAH ni är ju sjuka x) Hoppas du får tillbaka din kära vän :) hah

2008-09-23 @ 11:19:30
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaahha

2008-09-23 @ 13:13:16
Postat av: sannis

ha så mys i sthlm min fina!

jag vet inte hur ja mår.. bra väl!

själv älskling? <3<3

SAKNAD

2008-09-23 @ 19:57:20
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Postat av: Emma

Heejj Emilia.



jag mår toppen hur mår du själv? Och vad händer för dig nuförtiden? Hos mig e de ledighet å lite jobb . . .Puss på dej

2008-09-23 @ 20:28:09
URL: http://emmanorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0