Vadfan är det meeed dig?

Onsdag, AlleNilsson fyller år, tårtan är gjord, alla överlevde,

Haft en JÄVLA skitdag, fick inte tillbaka Torkel, tappade mitt armband, spillde på mina nytvättade jeans, håret såg förjävligt ut, drack för mycket kaffe, JAJAJA.. Finns barn som svälter i Afrika, Finns barn som svälter i Afrika, Finns barn som svälter i Afrika. FINNS BARN SOM SVÄLTER I AFRIKA.
Så nu mår jag bättre..

Alle har tiggt och bett om att få en av mina nycklar i födelsedagspresent; Skitkul.
Hade nog inte haft min lägenhet kvar så länge till, eftersom han alltid kommer och våldgästar, snor min säng, tar täcket, sparkar ut mig ur sängen. Jaja OKEJ, det var längesen men iaf.

Fluffy är en fin filur, alltid håret på sne. Skrattar på knä. Fattar mina skämt, gör livet lite bättre. Hon är min lillasyster/mamma/psykolog. Förjävla mycket i en människa.. Hahaha


Ska sooova :)
Och soon, ny lägenhet is coooming (:
Jag är bra på att tjata.
Jag blir tom trött på mig själv.

Kommentarer
Postat av: amie

Lätt :) Fan vad jag kmr sakna dig i helgen..

2008-09-25 @ 09:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0