Det är visst någon som är tillbaka?!

Efter en säsong i sängen var det dags att ta tag i sitt liv alltså ingen orkar längre höra mitt tjat och mina absoluta underbara tankar, idéer och åsikter om livet. Så nu ska jag skriva, hahaha. Jag skrattar vid tanken, jag tröttnar ju så lätt, men Broe fixade en finfin blogg alltså betyder detta att jag ska göra mitt bästa för hennes skull, hon är förövrigt sjuk, dödssjuk och jag känner att kramen jag gav henne gjorde så att hennes onda små röda vänner tog sig friheten att dunka sig in i mitt söta huvud. Jag menar, det är INTE okej under några omständigheter!
Och detta har förövrigt inte hänt sen Tage Erlanders dagar!
Men vad gör det om hundra år, jag får inte bli BITTER i detta nu.
Jag har för mycket att leva för.
Herregud, ja!

Ojoj, pizzabaguett är det nya!
Sjukt gott, eller aa har inte hunnit smaka.
Ni vill ju säkert veta vad jag har haft för mig på senaste.
Haft de fullt upp.
-Varit elak
-Varit snäll
-Haft kul
-Haft tråkigt

Känns som alla fattar men aa.. IAF så drack jag alkohol väldans mycket förra veckan.
Gjort det denna veckan med faktiskt, jag gillar't.

Okej, jag älskar våren, Halmstad, mina vänner.
AND SO ON.

Nått kul kommer sen när jag inte längre är hungrig och övertrött.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjuuukt nice att du är back in business Broe!

2009-04-16 @ 20:40:40
URL: http://nollett10.devote.se
Postat av: vladde

fan va najjs att du börjat skriva igen!!! jag har seriöst slutat läsa bloggar sedan du la av..=) annars har jag läst din, loppans och broes. får väll börja läsa igen med spänning... love you big time!

2009-04-16 @ 22:04:14
Postat av: Anniina

God to see you back again darling :)

2009-04-17 @ 07:14:57
URL: http://anniina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ibland undrar jag om jag verkligen är syster med dig! förövrigt så ska jag och du och pappa till lager på tisdag och förövrigt ska jag åka till kreta på torsdag och förövrig har jag mediakunskap nu och skriver om Forrest lilla Gump. tja

2009-04-17 @ 08:59:53
URL: http://lovisaakirkhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0