Gladare kan ingen vara..

Eftersom jag är gladast av oss alla idag och för att jag var det igår med. Dansade hela vägen ner till Helsingborg (Läs;dansade i bilen).. Och hade det sådära underbart kul verkligen. Och sen då? Jo det var ju 28 april igår så jag och Alex fick för oss att fira, så vinflaskan korkades upp och vi satt på balkongen hela kvällen och njöt av sommarn okej våren, men nu är det sommar. Eftersom det faktiskt är 25 grader idag. Väntar på frallor och sen ska vi ut och steka i solen, underbart. Fotboll ikväll med, grillning på det. Har en dejt med Svenne imorn, hur mys som helst! Utgång sen kanske? Jag älskar't!

Jag ska ju få en ny granne då va, och inte vem som helst utan min fina jokerbananskalle aka vattenskalle :) Vi gillar't. Speciellt nu när Vladde slipper springa mellan hus till hus, så kan han springa fram och tillbaka en sisådär 20 meter. Wonderful. Jag saknar honom. Speciellt när solen skiner, för det är då vi borde äta glass som vi förövrigt aldrig gjorde i somras :O .. Och jag ska hitta dina solglasögon (Läs; köpa nya..)

Nu kom Alex, Hejsvejs, jag är lyckligast!



You can talk all you want but my skin is really thick.
I'm the leader of the crowd and my game is really sleak.
I'm unstoppable.

Jag säger då de!

Kommentarer
Postat av: vladde

naaaww.. fan va söt du e! ja och inte åt vi glass heller då jag va hemma.. ni köpte glass före jag kom. hehe .... ska vara ledig från den 13 juli planera liseberg då nångång? SAKNAR SÖNDER DIG!!! du e underbarast vet du det!? puss puss älsk

2009-04-29 @ 23:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0