Helt klart tänkvärt

  • Punktlist is the shit.

    Saker som jag borde göra men som är så tråkiga att jag somnar;
  • Plugga klart historia
  • Göra klart allt som har med skola att göra
  • Gå upp tidigt
  • Sluta äta så mycket skit
  • Sluta vara vaken på nätterna
  • Sakna personer som inte få saknas


    Saker som jag älskar att göra och som jag gör för ofta;
  • Vara med Kidda och resten av Enslövsmaffian
  • Fika
  • Sakna Vladde
  • Tycka om Amie
  • Tycka om Broe
  • Sova
  • Sola
  • Göra av med pengar
  • Äta massa socker
  • Drömma mig bort
  • Lyssna på Hoffmaestro - so do you

    Nu ska jag sova och med detta säger vi Godnatt.
    Emilia Lund, din säng kallar med allt vad det innebär.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0